מודעה

התחלת עבודה עם מיקור חוץ - עם גוגל אדסנס

מי שעוקבים אחרי הבלוג שלי מכירים את ההתלבטויות שלי במיקור חוץ.
מה שכתבתי פה, זה הדברים שקשורים לגוגל אדסנס

לפני מספר חודשים אמרתי לעצמי שרק אחרי שאני ארוויח 500$ לחודש אז אתחיל במיקור חוץ. אבל מכיוון שאני נשאר ב 300$ לחודש, ובגלל שזה לא קורה, חשבתי שבחודש הזה אני פשוט אתחיל "לשחק" עם מיקור חוץ - מה יש לי להפסיד? ממילא ה 500$ זה סתם רף שרירותי שבחרתי לעצמי.

מה שחשבתי לעשות הוא פשוט:
מבחינה כספית:
מכיוון שכרגע אני מרוויח 300$ לחודש כסף באינטרנט מגוגל אדנס אני מוכן לעשות עליהם ניסיונות. כלומר אפילו להפסיד 300$ לחודש.
למעשה אני יותר חושב להשקיע 100$ החודש במיקור חוץ - ולראות את התוצאה שלו.

מבחינת שימוש במיקור חוץ: כתיבת תכנים
קודם כל אני חושב על התעסקות בכתיבת תכנים. הסיבה שאני חושב על כתיבת תכנים היא שזה בעצם מה שאני עושה, זה מה שאני יודע לעשות, אז זה מה שאני אקנה כתיבת תוכן.
אני לא אקנה בניית אתרים, כתיבת סקריפטים, וכד'... לא בזה אני אתעסק.
מה שכן, יתכן שאתעסק בעוד דברים ראו בסוף.

אנגלית
כתבתי פה כבר שהאנגלית שלי היא לא משהו: אני יודע לקרוא אנגלית ולהבין פחות או יותר מה קורה, אבל אני לא יודע לכתוב אנגלית. זה כבר לוקח לי שעות להוציא משהו סביר.
מה שחשבתי הוא לא להתעסק בלימוד אנגלית, אלא פשוט להזמין תכנים באנגלית.
חשבתי להזמין תכנים באנגלית בכלל שהם זולים ומקסימום מה יש לי להפסיד?100$ או 300$ זה כסף שנכנס אז הוא יוכל לצאת.

חישוב תשלום על כל דף - כמה כל דף שווה לי מבחינת גוגל אדסנס
ניסיתי לחשב כמה כל מאמר שווה לי, כמה כל דף שווה לי. כלומר מהי העלות של דף שאני משלם (בלי הזמן שלי).

חישבתי את אחוז הלחיצות הממוצע בתחום הזה, וכמה עולה כל לחיצה. כמובן שקשה לדעת מראש, ועל כלי מילות המפתח של גוגל אני יודע שבחלק של המחירים הוא לא אמין - בכל מקרה, הערכה שמרנית אבל לא שמרנית מידי שנובעת מהניסיון שלי אומרת שעל כל 100 ביקורים בעמוד, אני אקבל 60 סנט.

  • על כל 500 ביקורים בעמוד אני אקבל 300 סנט כלומר 3 $
כלומר אם אני אשלם 3$ למאמר בעמוד, בשביל לכסות אותו עם גוגל אדסנס אני צריך 500 ביקורים.

  • אם אני אשלם 5$ למאמר בשביל לכסות את העלות שלו עם גוגל אדסנס אני צריך 834 ביקורים
  • אם אני אשלם 4$ למאמר בשביל לכות את העלות שלו עם גוגל אדסנס אני צריך 666 ביקורים
  • אם אני אשלם 2.5$ למאמר בשביל לכסות את העלות שלו עם גוגל אדסנס אני צריך 416 ביקורים. 
זה לא מעט ביקורים, בשביל לכסות, אבל צריך להתחיל. כלומר אני יודע שעלות כתיבת מאמרים עם גוגל אדסנס היא לא בהכרח שווה, אלא אם כן, אני מצליח להביא מספיק תנועה. 

בכל מקרה.. זוהי המציאות, שתצטרך להיבחן עם הזמן. 

fiver והמתחרים של פיבר

אני אחפש את כתיבת תוכן המאמרים ב fiverr  ובמתחרים של fivver. התחלתי דווקא ב writeswap שהם ספציפיים לכתיבה ויש שם מחירים נמוכים למאמרים.

דברים נוספים מבחינת גוגל אדסנס
כתבתי שאני אתמקד בכתיבת תוכן, במציאת כותבי תוכן. הנקודה היא שאני רוצה לעשות עוד כמה דברים
  • ראשית אני רוצה לתרגל את האנגלית - להתכתב באנגלית, לתת הוראות באנגלית (מה אני רוצה שיהיה בדיוק במאמר - ואני לא מדבר רק על מילות מפתח)
  • שנית, בהקשר לראשון, אני רוצה להתכתב עם כותבי תוכן בשביל להסביר להם מה אני רוצה - וזאת לתרגל את האנגלית, לראות שההוראות שלי טובות ועוד. 
  • שלישית, אני רוצה גם למצוא מציאות. כלומר להסתכל על מה אנשים מפרסמים שהם יעשו בשביל דולרים בודדים ולראות אם אני יכול להשתמש בזה. כלומר לאו דווקא כתיבת מאמרים, אלא אולי גם רעיונות נוספים לכתיבת מאמרים וכד'. 





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...