מודעה

דילמת העסק הוירטואלי - איפה הלב שלי נמצא

בשנתיים האחרונות התחלתי להקים עסק, פיזי, מהצד. עסק שהוא שליחות. כתבתי על כך. 
הוא גם מרוויח קצת (קצת יותר מ מאה אלף בשנה), ולמרות שזה רק עסק בתחילתו, אני מרגיש שזה השליחות שלי. 

ואז נשאלת השאלה מה אני עושה עם העסק הוירטואלי? איך אני מתייחס אליו? כמה אנרגיות אני נותן לו?
יש לי מחשבות להפסיק אותו, זוהי האמת. אבל קשה לי, קשה לי להגיד, לעובדים, אוקיי. מספיק. 
הם רוצים
ולי קשה להפסיק משהו שהשקעתי בו בעבר כלכך הרבה. 
האם חייבים? האם כן להשאיר זמן לעסק הזה?

זה עסק דיי רווחי, לא מאוד כמובן אבל עדיין מניב כסף יפה, אבל אני לא מטפח אותו, הכסף יורד, ובמיוחד במיוחד האנרגיות שלי הם לא שם. 

כלומר העובדת שהייתה אמורה לנהל אותו לא ממש הבינה מה אני רוצה, ולא ממש התחברה לעסק הזה, אז צריך כל הזמן להגיד לה מה לעשות בו, ואני כבר לא שם
העובד הבנגלדשי, דוחק בי לתת לו עוד ועוד עבודה, כי נמאס לו של לא לעשות כלום ולהצהיר על שעות (:

ואני לא החלטתי. הלב אומר להשאר, אבל הראש אומר ללכת. 
והזמן שאין לי אומר לך משם.
מצד שני, זה אחלה כסף יכול להיות ועוד הכנסה פסיבית

מה עושים?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...