מודעה

הפרויקט החדש שלי - אתר שנבנה על ידי עובדים זולים, שמתגבר על הפחדים שהעובדים יהרסו לי או יגנבו לי את האתר

אני חוזר לעבודה עם גוגל אדסנס וכסף באינטרנט עם כוחות מחודשים (לפחות כך נדמה לי). אני מקווה שיהיה לי את הזמן להשקיע, ובעיקר אני מקווה שאני אוכל לעשות את הקפיצה בדברים (בעיקר חשיבתיים) שהייתי תקוע בהם. בחודשים הקרובים אני הולך להקים פרויקט שאני מקווה שאת כולו יבנו עובדים שלי מאודסק, כך שאני מקווה שהעבודה תעשה שאני רק מפקח עליה באופן כללי.
אם אני מסתכל על הבעיות שליוו אותי עד כה בכסף באינטרנט, כאלה שלא פתרתי,  זה הזמן שאני משקיע והמעורבות שלי:

זה בעיקר הרצון לעשות הכל, הפחד שלא יעשו כמו שצריך, וגם הפחד שהעובדים יעשו לי נזק (ילחצו על מודעות), או יגנבו לי את החומר (אם אני נותן להם כניסה חופשית לעדכן את האתרים הם יכולים לגנוב את החומר). וכד', וכמובן לשלם הרבה כסף לעובדים מב.

כלומר מדובר פה על הרבה פחדים, שחלקם מבוססים על המציאות וחלקם קשורים לחשיבה האובססיבית שלי והרצון השליטה האובססיבי שלי.

הכוונה בפרויקט הבא שלי (שנדמה לי שיהיה בנוי משני פרויקטים) הוא לתת לעובדים שלי לעשות את כל העבודה, ושאני רק מפקח עליה. אני מעריך שמדובר על פרויקט שאני מעריך שאתחיל לראות תוצאות שלו בעוד 4-6 חודשים (זה הזמן שייקח לגוגל לסרוק את האתר הזה). עד אז אני מתכוון

  • שהם יבנו את האתר טכנית (זה כבר עשיתי עם עובד מסוים שבנה לי את שני האתרים)
  • אני מתכוון לעובדים זולים מעוד - ה (עם המחיר שהם עובדים פחות טובים, אבל הם עובדים מספיק טובים לפרויקט הזה) - את העובדים כבר יש לי, והם התחילו לעבוד כבר כמה חודשים (אני שילמתי להם על "עיוור" כי הם שלחו לי את העבודה שלהם מידי שבוע, ואני אפילו לא בדקתי אותה ורק שילמתי עליה - בדיעבד, אחד מהם רימה אותי כהוגן!)
  • הם גם ישימו את העבודה שלהם באתר. בשלב זה התחלתי לבקש מהם לשים את העבודה באתר דמה, אתר טיוטה (שעובד בנה לי אותו) אתר לצורך הזה. 
    • אחרי שאני ארגיש שהם לא יגרמו לי נזק בטעות, אז אבקש מהם להעתיק את החומר לאתר החדש
  • אני לא אשים מודעות, בתקופה הקרובה, לפחות לא בחודשים הקרובים, ואם כן אשים מודעות לא של גוגל אדסנס
  • אעסיק בעבודה בפועל (לשים באתרים) רק פיליפינים, ולא בנגלדשים (על הבנגלדשים קשה לסמוך מהמון בחינות, ואילו הפיליפיניים, בחלקם, הם נוצרים טובים, שלא יעשו רע). 
היתרון בעבודה הזאת בפרויקט (2) הזה הוא
  • הוא לא יהיה פרויקט יקר. במקסימום זה $10 לשבוע, במשך 4 חודשים נוספים שזה אומר עד $200 דולר שזה סביב 800 שח מחולקים ב 4 חודשים. אם הפרויקט יכשל, או לא יצליח, אז אדע שניסיתי
  • אראה אם אני מצליח "לשחרר" ולתת להם לעשות את העבודה, וזה גם לקראת העבודות היותר מורכבות
  • אם מישהו מהעובדים יגנוב את החומר, זה יבאס אותי, אבל אני לא אתמוטט מזה. וזוהי הנקודה העיקרית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...