מודעה

כמה מרוויח המיליונר בפיג'מה? כמה מרוויח אפילאט מצליח?

מי שעוקב אחרי הבלוג שלי יודע שאני מידי פעם קורה את הפוסטים של המיליונר בפיג'מה, אפילו ברשימת הבלוגים שלי בצד שמאל הוא מופיע בעדכון RSS

אחד הפוסטים המבולבלים שלו מלפני זמן עוסק במה למדתי ב-20 הימים הראשונים לאחר שהורדתי את הפיג`מה  -אני אוהב פוסטים מבולבלים שעוסקים לא במסקנה הסופית אלא בדרך. לפעמים מה שאנשים כותבים כמסקנה סופי היא לחלוטין לא המסקנה הנכונה.

בכל מקרה, יש שם קטע שבו הוא כותב:
"חשבתי על זה הרבה… והבנתי שאני מתעסק בחרא. וכופה על עצמי את הדימוי הדפוק של האפיליאייט לייפסטייל. הבנתי שאני מרוויח כמה אלפי דולרים בחודש, וזה סבבה. זה יותר מלהיות שכיר, ויש יותר חופש מלהיות שכיר."

פה אני חושב שהופתעתי. זה הכל? כמה אלפי דולרים לחודש? 
בשבילי אלפי דולרים ב 3-4 אלפי דולרים (אולי 7-8 אלפי דולרים אבל אז זה היה נכתב אחרת). 
כמובן זה כסף יפה, אבל האם זה הכסף של מי שנחשב לבין המצליחים של התעשייה?  האדם שמשקיע את כל האנרגיה שלו בזה?

זה לא מוריד לי את האנרגיה רק שם את הדברים בפרפורציות. 

2 תגובות:

  1. ליגאל יש תנודות בכמה שהוא מרוויח, כמו כל תחום של עצמאי - יש תקופות שאפשר להרוויח עשרות אלפי דולרים ויש חודשים של אפילו מאות דולרים בודדים. הכל פונקציה של איך שאתה משקיע ולאן אתה מכוון... השאלה אם הוא שמח עם הלייפסטייל שהוא יצר

    השבמחק
  2. לגבי הכסף, אני חושב שזה ברור. גם אין לי על זה שום ביקורת. פשוט תיאור עובדה...

    ואני מקווה שזה יותר מכמה מאות דולרים בחודש (גם בחודש רע)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...