מודעה

על ניסיון עבר בקניית קורסים

לפני כמה שבועות קניתי קורס שעוסק בכתיבת איבוק.

מה שאני רוצה לכתוב על כישלון חלקי בשני קורסים שקניתי.

לפני ההפסקה בת כמה החודשים קניתי שני קורסים. החלטתי להתמקצע.

הראשון היה של גוגל אנליטיקס - של נתן קריידמן

האמת הוא היה בסדר, אבל רובו ממש לא תרם לי, לא התאים לי.
והיו לי שאלות שלא היה לי את  מי לשאול.

אני לא מצטער שקניתי את הקורס, כי קרה ממנו משהו טוב, התחלתי להתעניין יותר בגוגל אנליטיקס, וחיברתי את גוגל אנליטיקס לגוגל אדסנס (לא לומדים את זה בקורס), שזה היה שווה לי כבר את הכסף (מבחינת האופטימיזציה של המודעות).
מה שקצת התפלאתי שנתן לא היה אתי בקשר, הוא ראה בגוגל אנליטיקס שבעצם לא ביקרתי יותר משיעור 4-5 והיה חבל לי שהוא לא עשה משוב, זה היה יכול לעזור לי בלימודים (קצת עידוד יכול לעזור) והיה נותן לי את הפוש לשאול מה שלא הבנתי. אולי הסנדלר הולך יחף.
בכל מקרה, גוגל אנליטיקס לא כל כך התאים לי. למרות שהקורס באופן כללי בנוי יפה וטוב. (מתומצת)

השני היה קורס באיבוק של שמוליק פרוימוביץ

באופן כללי קניתי את הקורס הזה, שהיה יקר יותר מידי. התמורה הייתה מזערית אם בכלל.
וזה היה חבל לי, כי ממש רציתי להתקדם.
כמו באנליטיקס נדמה לי שהוא ידע מה שהוא מדבר. אבל זה פשוט לא התאים לצרכים שלי.  שיעור ראשון דיבר על באופן כללי איך לכתוב והשאר קשה לי אפילו להגיד על מה הם היו.
זה היה מבאס.

יחד עם זאת... אחרי שנשבעתי שהוא לא ישקר אותי יותר לעולם - אחרי כמה חודשים שקלתי האם לקנות את הקורס הבא שלו על איבוקס.
קניתי כי זה נראה לי כמשהו שיכול לעזור לי. אם זה גם יתברר כנפילה, זה יהיה ממש מבאס.

אם נתמצת: לפי הקורס הראשון לא הגיע לו בכלל שאקנה את הקורס שלו, זה לא היה שווה. יחד עם זאת, בגלל הנושא אני מנסה שוב. מקווה שלא אתאכזב. 

11 תגובות:

  1. קראתי את מה שכתבת. חשבתי לקחת קורס של יצירה ושיווק ספרים דיגיטליים באמזון אצל שמוליק.
    אין לי שמץ של מושג בתחום ואין לי כלל ידע קודם.
    האם אתה ממליץ?
    תוכל לי לכתוב לי במייל האם כדאי לקחת קורס שלו?
    האם הח'ברה שהיו איתך בקורס יצאו מרוצים או לא?
    alon.pearl@gmail.com

    השבמחק
  2. היי, שאלתי זהה לשאלתו של אנונימי, האם אני יכולה לקבל תשובה במייל???? כתבתי ספר וברצוני להפוך אותו לספר אלקטרוני באמזון ואין לי מושג כיצד עושים זאת..... אשמח לקבל מענה במייל: meravcy27@walla.com
    תודה רבה והמשך יום נפלא....
    מירב

    השבמחק
  3. גם אני קניתי את הקורס המקיף על כתיבת ספרים לאמזון של שמוליק פרוימוביץ. הקורס מקיף, מרתק ושמוליק יודע את החומר היטב. לא רק שהוא מלמד איך לכתוב, הוא מלמד גם איך לשווק את הספר וזה הרבה יותר חשוב.
    ולכותב הבלוג - כמה באמת טרחת לשבת וללמוד את תכני השיעורים ? הקשבת לכולם ? כתבת ספר ופרסמת באמזון ? אני בטוח שלא. אם היית פועל לפי ההוראות של שמוליק היית כותב כתבה אחרת ובטוח שהיית מתקדם במהירות הרבה יותר גבוהה לכסף שאתה מחפש. ממליץ לך על הספר חשוב והתעשר של נפוליאון היל. לא כעוד ספר למדף אלא כספר הוראות לביצוע.
    ולא, אני לא מכיר את שמוליק פרט לקנית הקורס שלו, צפייה בו ויישום מה שהוא מלמד. אני גם לא מקבל ממנו תשלום עבור כתיבת התגובה. נתנאל.

    השבמחק
    תשובות
    1. היי נתנאל
      תודה על התגובה שלך

      שים לב שהביקורת כאן זה על קורס קודם שלו -

      מחק

  4. בהתחלה אני אציג את עצמי מאד בקצרה:

    אני ניהלתי בעבר 3 חברות יבוא מצליחות, עם צוות עובדים. וגם כיום אני מנהל חברת השקעות נדל"ן, כך שאין לי בוודאי בעיית I.Q, רק רציתי להגיע למצב של הכנסה פאסיבית, וזה הסיבה שהביא אותי ללימוד הפקת "מוצרי ידע".

    לקחתי קורס אצל שמוליק, לפני כשנתיים של "אינפו-פואאר" והשקעתי את הנשמה שלי בלימוד, כל שיעור עברתי עליו לפחות 3 -4 פעמים, ומה יצא לי מזה אז אני אספר לכם:

    אני מטבעי בן אדם מאד יסודי, וכשאני לוקח על עצמי דבר אני מבצע את זה עד הסוף ובכל הכח, אני יכול לפעמים לשבת על משהו לא מובן עד לשעות הקטנות של הלילה עד שאני פורץ את המשימה.

    אני חייב גם לציין ש-שמוליק נותן חומר טוב ומסביר היטב את החומר, והוא גם יודע ושולט על רוב החומר (במפורש לא על כולו), כפי שאפשר להווכח מהניסיון הרב שיש לו ומהתוצאות העצמיות שהוא מביא לעצמו.

    אבל העקב האכילס שלו (דרך אגב של רוב המנטורים) הוא השרות לקוחות שלו, וחוסר ההטמעה שלו של החומר בתלמידיו, ואסביר את עצמי ל-מה הכוונה.....
    בכל קורס ובכל לימוד, קורה שמשהו מהחומר לא מובן לתלמיד, בשביל זה יש לו את השרות, של שאלות ותשובות דרך המייל, יש לזה יתרון, שהתשובה נשארת לתלמיד בכתובים להמשך העיון בו, אבל קורה בהרבה מקרים, או שהתלמיד לא התבטא את עצמו נכון בשאלתו, או שהתלמיד לא הובן ע"י המורה (שמוליק וצוותו) כראוי, או שהתשובה לא מובנת היטב לתלמיד, ובמקרה כזה מתחיל שליחת מיילים הלוך ושוב, כמו ששני חרשים מדברים אחד עם השני, שאחד לא מבין את שפת רעהו. כך ממש קרה לי, אבל דרשתי בכל התוקף לעמוד על זכותיי ולקבל את השרות המגיע לי, אז הואיל שמוליק ברוב טובו לקבוע איתי שיחה טלפוני וזאת כבר אחרי כמעט שבועיים שאני תקוע ואינני יכול להתקדם עם השיעורים הבאים, ומה מאד הופתעתי בשיחה הטלפונית, ששמוליק בעצמו לא ידע לתת לי את הפתרון הנכון, כי הוא לבד לא ידע חלק מסויים מהתשובה, זה הי'ה מדובר על חלק טכני שהוא מלמד אותו והוא לבד לא שולט היטב בחומר.

    כך קרה לי מספר פעמים, שהבכתי את שמוליק מספר פעמים עם השאלות שלי (מה לעשות ? אני תלמיד מעמיק וגם נודניק), עד שהוא הפסיק לענות לי תשובות על השאלות שלי.

    כשהתקשרתי למשרד להתלונן על היחס המחפיר, ענתה לי הפקידה ששמוליק אמר לה כי עם אף תלמיד הוא לא התעסק ולא נתן כל כך הרבה תשומת לב כמו שהוא נתן לי, "התייחסות של גועל נפש".

    ואם תשאלו, אולי אני במקרה תלמיד חריג ?
    התשובה שלי שלא, אלא רוב התלמידים מתעייפים באמצע הדרך, וכמעט אף אחד לא מגיע לסוף הדרך, וסוף הדרך אצלי נקרא, שהתלמיד גמר את הקורס בהצטיינות, וגם מימש אותו, דהיינו הוא הספיק לקחת את זה קדימה, לידי מימוש, והוא מתחיל להרוויח, ממה שהוא למד, זה נקרא בשפה המקצועי "להטמיע בתלמיד".
    ומניין אני יודע זאת ? הרי שמוליק לא מגלה לנו מה נעשה מאחורי הקלעים ?

    אבל האמת בסוף מתגלה, וזאת נודע לי דרך 2 דברים :
    1) אנו הרי כל הזמן נמצאים בשוק זה, ומפעם לפעם אנו פוגשים תלמידים שעברו אותו מסלול אצל שמוליק, ואז זה מתחיל להשפך.

    2) חלק מתוכנית השיעור שלי, הי'ה צריך להיות, ללמד איך לעשות וובינר, והוובינר הי'ה אמור להיות בין חברי הקבוצה שלומדים באותו מחזור, ושמוליק הי'ה צריך לתפעל את אותו וובינר, מה שמעולם לא התקיים, ועל אף כל השאלות שלי מתי הוובינר יתקיים . מעולם לא קיבלתי תשובה על כך.

    המסקנה חד הוא:

    הקורסים האלו הם טובים מאד לכיס של "שמוליק", ומספוקני, אם יש 10% מהתלמידים שיכולים משהו לממש מזה.

    בסוף אני רק רוצה לומר, כי כתבתי עדיין בצורה מאד מאופקת

    השבמחק
    תשובות
    1. היי קראתי את הפוסט שלך אני שמעתי את שמוליק רק לאחרונה הקורס שלו יקר לי מאוד כבר לקחתי קורסים על הכנסות פסיביות-כאילו- כולם מפתים כמו הזאב בכל מקרה אני מאוד רוצה להבין את השיטה של אמזון ובעיקר עד כמה צריך באופן אישי לקדם את המוצר איך אני יכולה ליצור איתך קשר תודה מראש נורית

      מחק
    2. היי אשמח לשמוע ממך על הקורס כי אני מעוניינת לפרסם באמזון והייתי רוצה לדעת את מידת הקלות או הקושי או הפנטזיה הנוספת על הכנסות -פסיביות-ובעיקר כמה אני צריכה להיות תותח בקידום המוצר תודה נוריתה nourita01@gmail.com

      מחק
    3. יש לי כמה שאלות marv_1@walla.com

      מחק
  5. אני בדרך כלל לא מגיב בבלוגים אבל כאן הייתי חייב להגיד משהו.
    גם אני רכשתי את הקורס המדובר "אינפופואר".
    אני רוצה להגיד שזה אחד הקורסים היחידים שראיתי שמכיל כל כך הרבה תכנים שמועברים בצורה כל כך טובה, ואני רוצה לציין שרכשתי הרבה מאוד קורסים, כמעט מכל המורים באינטרנט.
    בניגוד למה שנכתב קודם, אני דווקא עשיתי ומכרתי מוצר מידע בתחום הזוגיות, למרות שבמקצועי אני רופא.
    הרבה זמן ניסיתי קודם ולא הצלחתי, אבל בעקבות הקורס למדתי הרבה דברים שלא ידעתי קודם.
    אחד מהדברים שעזרו לי מאוד להתקדם בקורס ולהצליח היתה התמיכה, שבעזרתה חידדתי מספר דברים שהיו מאוד חשובים לי.
    הסיבה שאני כותב בכלל היא שכואב לי לראות אנשים שמחפשים סיבות וצידוקים לאי ההצלחה שלהם במקום לקחת את עצמם בידיים. שמוליק הוא אחד המורים החזקים ביותר שפגשתי ואחד האנשים שאני יכול לקשור באופן ישיר להצלחה שלי.
    אני אישית מכיר די הרבה אנשים שמצליחים יפה בזכות הקורסים והמוצרים של שמוליק.
    למי שמתלבט, אני ממליץ לא להאמין לכל מה שכתוב ברשת ולדבר עם אנשים שהגיעו לתוצאות.
    ד"ר פורת.

    השבמחק
  6. כמו בכל דבר, לכל אחד יש סט של יכולות שעוזרות בדברים מסוימים, ויודעים את זה רק כשמנסים. להגיע למצב שבשיווק באינטרנט אני עושה משכורת יפה מאוד לקח לי 6.5 שנים, למדתי הרבה דברים, עשיתי הרבה קורסים, שילמתי הרבה כסף, לא עניין אותי כמה מרוויח זה שמלמד אותי כי לא באתי בשבילו אלא בשבילי, ועכשיו אני מרוויח יפה ולפעמים גם יפה מאוד. אני ממשיך לעבוד, ללמוד, לעשות הרבה התנסויות ולשלם עליהם הרבה יותר כסף, גם כי הטעויות שלי הפכו להיות הרבה יותר יקרות. זה מה שאני אוהב לעשות, הכיוון הכללי הוא של טיפוס, וטיפוס הוא תמיד קשה. אז להאשים את מי שהכין את הקורס נשמע לי לא אינטליגנטי, אף אחד לא יכול לערוב להצלחה של איזשהו תלמיד. אף אחד. גם לא המורה הטוב ביותר. בהצלחה לכולנו.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...