מודעה

העסקת עובדים מצריכה זמן

כתבתי שיש לי שני עובדים עדיין באודסק. אילו עובדים מאוד מאוד זולים, שלמעשה אני מחזיק אותם בסוג מסוים של עבודות יזומות, כדי שמתי שאני ארצה אוכל להשתמש בהם.
ויש לי שני עובדים, בחלקיקי משרה בשפה העברית.

מה שאני יכול להגיד, לפחות בשלב הזה שעובדים מצריכים התעסקות. אני דמיינתי שיהיו לי עובדים שיקחו ממני מטלות ויעשו דברים שאני רוצה לעשותם. אבל לא כך הם פני הדברים.

העובדים, שאני מעסיק לפחות, הם כאלה שזקוקים ליחס, לניהול. לא הצלחתי בשום צורה שהם יתקדמו לבד בלעדי. כלומר אתי, ועם פרויקטים שאני רץ איתם ואני מפקח עליהם, זה כן, הם יודעים לעשות. אבל לרוץ לבד עם מטלות מורכבות... ממש לא.
בעיקר הקושי של ההבנה וגם של ההנעה.

הייתי אומר שהעובדים אומנם חוסכים לי זמן, אבל בלי ספק גם לוקחים לי זמן. חשוב להגיד.
האם הייתי יכול לעשות הכל לבד? כנראה שלא.

אבל החלום  שהעובדים יקחו ממני דברים בלי שאני אצטרך להתאמץ לנהל אותך לא התממש. לפחות לא עכשיו. 
(אם יש רעיונות, אשמח לשמוע)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...