מודעה

קשיים ראשונים עם מיקור חוץ

את הקושי הראשון עם מיקור חוץ עברתי - זה היה לפני כמה חודשים:

הקושי הראשון זה להסכים להוציא כסף למיקור חוץ, להסכים להרפתקאות עם מיקור חוץ. זהו הקושי הראשון שאני חושב עליו.

הקשיים הבאים:

קנייה לעומת עשיה בעצמי

  • לקנות משהו לעומת שאני אעשה אותו. זה קצת דומה לקושי הראשון אבל זה קצת אחרת. מצאתי את זה שראיתי שמישהו מוכר רשימה של דברים שרציתי אותה (כלומר לארגן אותה בעצמי)
    • לי עצמי לקחת בסוף לעשות אותה שלושת רבעי שעה
    • זה היה עולה לי 5$ 
    • לא שמחתי שהרשימה שהייתי  מקבל הייתה הרשימה המלאה
    • הייתי יכול לקנות מישהו שיעשה לי את זה הרשימה המלאה ב 5$ (הכנסת נתונים).
  • אינני יודע האם מדובר בקמצנות, או ביצר שליטה או במשהו אחר אבל זוהי בעיה מוכרת
לא לסמוך על אחרים
הפחד שלא יעשו לי עבודה טובה. וגם האנגלית שלי, כפי שכתבתי, לא משהו, אבל בעצם אני אקבל עבודה לא טובה וסתם אשלם עליה. 

פחד שיגנבו לי רעיונות
אם אני נותן למישהו לארגן לי רשימה, הוא מבין מה אני רוצה וכותב אותה בעצמו. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...