מודעה

בעיה עם סקינדו- האם למישהו יש ניסיון

באחד הבלוגים שלי שמתי פרסומות של תוכנית השותפים של סקינדו.
זה היה במקביל לגוגל אדסנס.

אין הרבה כניסות לבלוג משהו סביב 300-400 גולשים בחודש.
אבל זה למשך יותר משנה

בקיצור, התברר שהיו מיעוט קליקים, ממש אפסיים, ולא הרווחתי אפילו שקל.

במקביל שמתי במקום פחות אטרטיבי בבלוג את גוגל אדסנס, והתברר שזה דווקא הוביל למספר הקלקות ולכמה דולרים נחמדים מידי חודש.

בקיצור, ההרגשה שלי היא שיש משהו שסופר לא נכון בסקינדו. אני יודע שאומרים שכדאי לעבוד עם סקינדו. האם מישהו נפגש בבעיה כמו שלי?
אם כן אשמח לשמוע.

שימו לב, אינני אומר שיש בעיית בספירת הקלקות בסקינדו או לחילופין שהם משקרים באיזה שהוא אופן. אני רק שואל האם מישהו/י נפגש בבעיה כמו שלי?

תגובה 1:

  1. גם לי זה קורה
    אשמח ליצור איתך קשר
    איך אפשר ??

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...