מודעה

מחשבות על שנת 2016 - הכנסה פסיבית, ניהול עובדים


התחברות ליעוד
בשנת 2016, הקדשתי את זמני הפנוי להקמת עסק פיזי, או יותר מדויק פיתוח עיסוק שאני מחשיב אותו לייעוד שלי.
זה משהו שקשור לשליחות פנימית שלי, שבעצם בשבילו רציתי את ההכנסה הפסיבית מלכתחילה.

כמובן שזה במקביל לעבודה הרגילה שלי, שלוקחת את רוב זמני.

לא ראיתי בעסק הזה, עסק ממשי בשלב זה, כזה שמכניס כסף. אבל לפני כמה ימים, בסוף השנה, התברר לי שהמחזור של העסק הזה היה קרוב ל 110,000 ומכיוון שיש מעט הוצאות עליו, אז מדובר על קרוב להכנסה נטו (משהו כמו 90000 שח).

זה הפתיע אותי. וגם שימח אותי.

---
הכנסה פסיבית מהאינטרנט
לגבי ההכנסה הפסיבית, היא ממשיכה להכנס, מעט כסף, אבל בהתחשב שאני לא עושה כמעט כלום זה נחמד (סה"כ סביב 1000 שח בחודש).
לפחות זה מחזיק, זה לא 3000-4000 וגם לא הרבה יותר מזה, אבל זה גם כסף נחמד.

--
ניהול לא טוב- הבעיה שלי
הבעיה הגדולה שלי בהכנסה הפסיבית שלא מתממשת, וגם בעסק החדש זה העובדים. או יותר מדויק הניהול הקלוקל שלי.

בסך הכל, הכל עלי.
למרות שיש לי 4 עובדים במשרה חלקית, אני צריך לנהל אותם והם לא מצליחים להתקדם לבד כמעט בכל תחום. כך יוצא שבעצם הם עוזרים לי בעבודה שלי, אבל לא עובדים לבד.
זוהי בעיה של כמנהל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...