מודעה

עדכון שלושת החודשים האחרונים

כשלושה חודשים לא כתבתי פה.
חוסר הכתיבה שלי היה בהתאמה מלאה לכך שבעצם לא עשיתי כלום בנושא של כסף באינטרנט, תוכניות שותפים וכד'.

הסיבה הייתה טובה, הייתי עסוק בדברים אחרים, חשובים לא פחות.

מידי פעם נכנסתי לדוחות גוגל אדסנס בשביל לראות מה קורה עם ההכנסות - שהלכו וירדו כמובן.

מה שמעניין אותי, והסתכלתי על כך גם בגוגל אנליטיקס, זה לראות כמה דפים באתרים שלי התקדמו, כמה נסוגו לאחור.

אז אזור אחד באתר שלי שהביא משהו כמו 100$ התברר (עוד לפני 5 חודשים) כלא מחזיק מעמד. מכיוון שלא טיפחתי אותו, באמצעות קידום אתרים, הוא ירד בתוצאות ומזה כמובן שהביא לי פחות לחיצות על מודעות גוגל אדסנס. אני חושב שלא אמשיך לטפח אותו ואת דומיו, מכיוון שזה לעולם לא יחזיק מעמד ולא יוכל להוות הכנסה פסיבית. זה זמן עבודה (קידום) תמורת כסף (לחיצות גוגל אדסנס) ובזה אני לא מעוניין.

מה שהיה מעניין, וזה החדשות הטובות, שיש כמה חלקים באתר שנשארו למעלה, בתוצאות החיפוש, בלי שאני אטפח אותם בכלל (וסליחה שאני משתמש במילה לטפח ולא קידום אתרים, מכיוון שהיא נראית לי יותר מתאימה כאן). הדפים האלה המשיכו להיות בתוצאות ראשונות, המשיכו להניב כסף (לא הרבה לכל קליק).
וכאן, נשאלת השאלה איך לטפח עוד עמודים כאלה, איך למצוא עוד נושאים לעמודים (והדגש הוא על עמודים ולא חלקים באתרים).
ידעתי על הדפים האלה גם בעבר, ובכל זאת, זה ממקד שוב.

בנוסף, אתרים אחרים שלי (קטנטנים) הניבו סכומים אקראיים (נמוכים משתנים). החשוב להבין הוא כמה כל אחד הביא. ביטויים תחרותיים הביאו הרבה יותר דולרים מאשר סנטים בודדים. שזה אומר שאם כבר משקיעים באתר ומתחזקים אותו אז אולי עדיף בכל זאת לנסות לעשות זאת בביטויים תחרותיים מתוך תיקווה שבביטויים עם זנב ארוך אפשר להתברג למעלה.

אבל למעשה הנושא המרכזי הוא איך אני יכול לפנות זמן לעבודה הזאת מצד אחד, ומצד שני, איך אני יכול לעבור את המחסום ולהעסיק מישהו/י שיעבדו בשבילי. אני לא מאמין בהכנסות אוטומטיות במובן שדברים קורים מעצמם. אני כן מאמין שאם אשכור אנשים שיעשו את העבודה, באופן אנושי, אז יש לי סיכוי לפתח פה הכנסה פסיבית. 

2 תגובות:

  1. כל הכבוד תמשיך להשקיע, ולהתקדם. אין ארוחות חינם, מה שאתה זורע זה מה שאתה קוצר.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...