מודעה

הניסיון הראשון שלי להוציא עבודה למיקור חוץ

הניסיון הראשון שלי להוציא עבודה למיקור חוץ הוכתרה ככישלון גמור
זה היה ממש לפני כמה חודשים  - קצת לפני שלקחתי פסק זמן.

  • זה התחיל בזה שלקח לי זמן לנסח מה אני רוצה שיכתבו לי
  • ואחרי זה מצאתי במתחרים לפיבר את מי שאני רוצה שיעשו לי
  • ואז שלחתי הודעה האם יכולים לעשות את העבודה...
בהמשך, לקח להם זמן לענות 
  • הזמנתי את העבודה
  • חיכיתי
  • אחת כתבה לי שהיא קיבלה עבודה אחרת והיא מאוד מתנצלת
  • השני אפילו לא כתב כמה ימים
עבודה אחת קיבלתי שהייתה ברובה ברמה נמוכה, וחלקה היה קשה לי לשפוט, אבל בטוח שלא ברמה גבוהה. לא השתמשתי בעבודה הזאת

קיבלתי חלק מהכסף חזרה - סך הכל "הפסדתי" 5.5$
כמובן שזה כלום, אבל זה סתם היה מבאס.

אבל זה היה, הניסיונות שלי להמשיך עבודה עם מיקור חוץ היא בהחלט אופטימית.

יש לי כמה רעיונות לעבודה עם מיקור חוץ, אבל הדבר הגדול הוא פשוט להמשיך ולנסות על 5$ עד שאלמד איך עושםי את זה.
יש לי את התזרים מזומנים של הרווחים מגוגל אדסנס, שזה בהחלט משהו להתאמן עליו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...