מודעה

למה אני משלם כל כך מעט לעובדים שלי

עולה השאלה למה אני משלם כל כך מעט לעובדים באודסק.

ישנן כמה סיבות

לקבל עבודה טובה במעט כסף

  • העובדת הראשונה שילמתי לה 2.22$ לשעה והייתי בטוח שעשיתי עסקה מעולה. גם הייתה לה אנגלית מעולה. הבעיה הייתה שהיא עבדה מאוד לאט, ובסופו של דבר לא קיבלתי עבודה מספיק טובה. בכלל ולא פיר שעה
  • מה שהבנתי הוא שאין קשר ישיר בין כמה שמשלמים לבין כמה שמקבלים. למעשה קיבלתי עבודה טובה גם בפחות מחצי דולר לשעה. כאשר אני מקבל עבודה טובה בדולר לשעה. 
  • יתכן שאם הייתי משלם יותר אז הייתי מקבל עובדים יותר נאמנים - לא בטוח
להרוויח מהעובדים שלי
אני מודה ומתוודה כפי שכתבתי בעבר בבלוג זה שאני לא מצליח לעשות מהעובדים שלי מספיק כסף, אפילו לא כסף שבשלב זה מכסה אותם (כזכור אני משלם מתוך מה שאני מרוויח מהאתרים בעברית וקצת מה שנכנס מהאתרים באנגלית.
רק אחרי שאצליח לכסות את העבודה שלהם רק אז אני אחשוב על לשלם יותר. 

ניסיונות
הדבר הזה קשור למה שכתבתי קודם. 
אני עושה ניסיונות, והרבה ניסיונות. 
אני רוצה שהניסיונות שלי יהיו זולים, לא רוצה לשלם הרבה מידי כסף על הניסיונות שלי. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...