מודעה

מטרה: להרוויח 6000$ לחודש באופן קבוע ושינוי שם הבלוג

אלה שעוקבים אחרי הבלוג שלי בוודאי יבחינו בשינוי ששם שהוא עבר. כרגע הוספתי לשם שלו את הרעיון של להרוויח 6000$ לחודש מהכנסה מתוכניות שותפים.

כאשר כתבתי את  הפוסט שעסק במטרות ויעדים לשנה החדשה עבור עבודה עם גוגל אדסנס - תוכניות שותפים באינטרנט הבנתי שהמטרה שלי, זאת שאני חושש להציב (מסתבר שהחשש נובע מסיבות רבות שאכתוב אותן בהמשך) שזוהי בעצם המטרה שלי. זוהי המטרה שאם וכאשר היא תוגשם בעצם עשויים לקרוא לי הרבה דברים חיוביים בחיים.
בעיקר אני אתעלה מעל כוח המשיכה של המגבלות שהצבתי לעצמי. (כרגע התוכנית היא להיעזר בגוגל אדסנס, תוכנית השותפים של גוגל, אבל בהחלט אני לא מחויב להיות צמוד אליה)

אז ראשית אני כותב פה באופן מפורש: המטרה שלי היא להרוויח 6000$ לחודש (או יותר) מהכנסה פאסיבית מתוכניות שותפים. הכנסה קבועה שתלווה אותי שנים רבות. כרגע אני לא מתייחס לדרך הכללית של להרוויח כסף באינטרנט בשלב זה  אני מתייחס רק או בעיקר לתוכניות שותפים שיגרמו לי להכנסה פאסיבית.

כהד להחלטה האמיצה הזאת (במיוחד בהתחשב שכרגע ההכנסות שלי לחודש הן 75$ לחודש ואין לי הרבה זמן ורצון להשקיע בתוכניות השותפים), החלטתי לשנות את שם הבלוג שלי כך שיהיה בו את המספר 6000$ לחודש כרצון להרוויח כ 6000 דולר לחודש.

אני יודע שאני עלול להיכשל בתוכנית הזאת, במטרה הזאת, מצד שני אני גם עשוי להצליח. בפוסט הזה אני רוצה להתייחס להצלחה אני יודע שאני זקוק להרבה נחישות, התמדה, אמונה ועזרה על מנת להרוויח את הכסף הזה מתוכניות שותפים ואת כולם אני מתחייב לבקש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...