מודעה

לבנות מדריכים לעבודה ולא לבנות צוות (מיקור חוץ)

אחד הדברים שהם כנראה חשובים לעבודה הוא לבנות צוות.
העניין הוא שזה לא פשוט לבנות את הצוות כאשר מדובר במיקור חוץ.  אנשים הולכים, נשארים, נעלמים מופיעים (אני מדבר באודסק).. יתכן שאם הייתי משלם יותר זה לא היה קורה. וכן, כמובן יש כאלה שנשארים אתי בעבודה.

התחלתי לבנות מדריכי עבודה, ונראה לי שזה כיוון שאני צריך להשקיע בו יותר למרות שהוא לא מניב כסף ישיר.

הנקודה היא שנניח שיש לי עובדת שעובדת על פרויקט מסוים, כך שלקח לי הרבה מאוד זמן להסביר לה מה אני רוצה ולבסוף היא גם הבינה (מזל). אולי בסוף העבודה שלה היא תכתוב לי מדריך על העבודה שלה ואז גם אם מישהו/י אחר יעשה את העבודה הזאת לא אצטרך להסביר את העבודה מההתחלה ויהיה לי מדריך ראשוני לשלוח אותו אליו.

לפי מה שאני מבין, כדאי לי להשקיע בזה.

הנקודה שזה לא מניב כסף ישיר, למרות שזה עשוי לחסוך כסף ישיר.

אנסה להתמקד בלבנות מדריכים, למרות שזה יעלה קצת יותר. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...