מודעה

עדכון רווחים גוגל אדסנס חודש פברואר 2012

חודש פברואר, בדומה לרוב חודשי השנה האחרונים לא עושים כלום: לא כתבתי פוסטים, לא הוספתי כמעט דפים באתר... בקיצור כלום.

ה 10$ ליום המשיכו להיכנס. בחודש פברואר הרווחתי 291.61$

הדבר היחידי שעשיתי החודש זה להסתכל כמעט כל יום (זה אחד הלשוניות בדף הבית שלי) כמה כסף הרווחתי היום.

יש לי המון מחשבות על ה 10$ ליום באמצעות גוגל אדסנס (זה בעצם המקום שאני נמצא בו- שלא לכתוב תקוע בו- הרבה זמן).
אני יכול להגיד רק תודה רבה על זה שכסף זה ממשיך להיכנס בלי שאני עושה כלום.

מה יקרה עוד שנה? האם אני אמשיך לא לעבוד ולא לחדש את האתרים/ בלוגים שלי? האם הכסף ימשיך להיכנס אבל פחות? האם אני אשקיע יותר?

אני יכול להגיד שאני רוצה שיכנס יותר כסף, ושאני אמשיך להשקיע בכסף באינטרנט לטובת הכנסה פסיבית... אבל כמובן שאינני יכול להיות בטוח שזה יקרה.

לגבי מי ששאלו אותי מדוע אני ממשיך לעדכן את הנתונים הכספיים שלי (המעט הכנסות שיש לי מגוגל אדסנס): יש לי כמה סיבות. אבל אחת הסיבות קשורה לנושא שחשוב לי לתעד מה קרה ואיך קרה בנושא ההתנסות האישית שלי לגבי כסף באינטרנט.

יצא לי לעקוב מקרוב (באינטרנט) אחרי מי שניסו ליצר הכנסה פסיבית באינטרנט ולא הצליחו. אולי אכתוב על כך פוסט נפרד.. באיזה שהוא רגע הם הפסיקו לכתוב, ומבדיקה שערכתי הם נכשלו (למרות שבתחילה הם כתבו באופן נלהב ביותר).

טוב, אולי זה שווה פוסט נפרד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...