מודעה

מטרות ויעדים לשנה החדשה עבור עבודה עם גוגל אדסנס - תוכניות שותפים באינטרנט

כפי שמובן לגולשים אל הבלוג שלי, מדובר בבלוג אישי במידה רבה, העוסק בדרך שלי עם כסף בכלל, כסף באינטרנט ועם תוכניות שותפים בכלל.

הפוסט הזה הולך להיות אישי במיוחד...


מטרת הפוסט -הגדרת יעדים ומטרות כללים ועוד הקדמה 
בפוסט הזה אני רוצה לכתוב על המסלול שאני מתווה לעצמי עם תוכנית השותפים של גוגל, גוגל אדסנס מתוך התייחסות לקיים.
בניגוד להצבת מטרות קלאסית אינני הולך לתת לעצמי הגדרות זמנים ברורות - אני שונא את זה - לי זה לא עובד.

מכיוון שתוכניות שותפים זה לא הדבר העיקרי שאני עוסק בו (ממש לא), אינני יודע כמה זמן יהיה לי לזה וכמה רצון יהיה לי להקדיש לתוכניות שותפים.
יחד עם זאת קצת זמן (ורצון מסום) יהיה לי.

תוכניות שותפים -האני מאמין שלי - חלוקת המשאבים שלי
אחד הדברים שראיתי זה שאני מאוד אוהב ללמוד, ויש לי כמה דברים שאני הולך ללמוד השנה.
האתרים / בלוגים שלי יהיו מבוססים על הלימודים שלי - כמעין סיכומי חומר/ תובנות/ וכד'....
בעזרת הגישה הזאת אני

  • גם ארוויח כסף שהחומר יהיה מסוכם באתרים/ בלוגים שלי
  • גם ארוויח כסף מתוכניות שותפים..
כלומר מה שאני בעצם כותב זה שאני לא הולך להקים אתרים/ בלוגים סתם בשביל להרויח כסף באינטרנט. אני לא סבור שזה מתאים לי. הזמן שיושקע בבניית אתרים "רק בשביל הכסף של תוכניות שותפים" לא יהיה שווה לי (אני מרוויח לא רע לשעת עבודה). ובמיוחד לא יהיה לי את הכוחות להרים אתרים כאלה. 

במילים אחרות... אני הולך להשתמש בפרסומות של גוגל אדסנס כערך מוסף לאתרים שלי. ערך מוסף שיתן לי עוד גיבוי להקים את האתרים והבלוגים בנושאים שמעניינים אותי. 

לסיכום: לאתרים והבלוגים שלי יש עוד שלוש מטרות נוספות פרט ללשים שם את הפרסומות
  • לימוד, סיכום, ארגון חומר שמעניין אותי
  • ארגון, הפצה, שיווק דרכי עבודה בעולם (כלומר כמה שיטות עבודה שפתחתי ואני רוצה לארגן אותן ולפרסם אותן)
  • צורך בכתיבה יצירתית ואחרת

בשנים הקרובות  אני רואה מספר מטרות ויעדים מול העיניים שלי

כפי שכתבתי בתחילת הפוסט, אינני אוהב מטרות מלחיצות, הדרך הזאת לא עובדת לי. אני מעדיף את שיטת הקאיזן, שיטת אימון האישי לפי גישת הצעדים הקטנים.
כתוצאה מכך, אני רואה שלוש מטרות לעתיד הקרוב

  • המטרה הגדולה היא להרוויח 3000 שח בחודש קבועים מתוכנית שותפים שזה קצת יותר מ 800$ לחודש שזה בערך סביב 27$ ליום
      • אחרי שהמטרה הזאת תתממש (או שאתקרב אליה) אז אוכל להציב מטרות הרבה יותר שאפתניות
      • אני מתכוון לסכומים קבועים שיאפשרו לי לקחת חופש של שנה ולנסוע לטיול עם המשפחה.... אבל עוד חזון למועד :)
  • המטרה הבינונית היא להרוויח כ 1200 שח לחודש מידי חודש מתוכניות שותפים, שזה בערך כ 320$ לחודש שזה בערך 11$ ליום- מטרה זאת הושגה לראשונה ביוני 2011
  •  המטרה לטווח הקצר (עד מספר חודשים) זה להרוויח כ 100$ לחודש באופן קבוע. שזה בערך 3.4$ ליום. הושג מזמן

המטרה העתידית ביותר היא להרוויח מספר כסף (6000$) בכדי שאוכל לא לעבוד שנה ואוכל לטייל עם המשפחה (יחד עם זאת אני לא נכנס כרגע למטרה הזאת כי כרגע היא נראית רחוקה מידי).

מטרות לאתרים ספציפיים
כפי שציינתי יש לי מספר אתרים ובלוגים בנושאים שונים.

מטרה לאתר המרכזי שלי
באתר המרכזי שלי, שהוא בעצם גם סוג הפיילוט שלי, אני מרוויח כ 1.5$ ליום.

בשלב ראשון אני מעוניין ללמוד להרוויח ממנו כ 2$ ליום. 
בהמשך כ 5$ ליום. 

הסיבה שאני מעוניין להתמקד באתר זה היא שאני מבין שאם אצליח ללמוד איך "עושים כסף" מהאתר הזה אז אדע איך לעשות כסף מאתרים אחרים. 
כלומר האתר הזה הוא כמעין פיילוט

מטרה לאתר משני שלי
יש נושא שאני מאוד מתעניין בו עכשיו. המטרה שלי היא לבנות את האתר/ים עצמם. פשוט להכניס חומר, לכתוב וכד'

מטרה לאתרים הנוספים שלי
באופן כללי המטרה שלי היא פשוט לבנות אותם. לסיים לבנות אותם ולעשות עליהם ניסיונות של קישורים...
הבניה היא לא טכנית.מדובר בכתיבת תכנים בנושאים שמעניינים אותי, כאלה שישקפו את האני מאמין שלי. 


דרך עבודה לשלושת החודשים הקרובים
כפי שכתבתי קודם אין לי המון זמן להקדיש לאתרים. ולפיכך, אני רוצה לקחת על עצמי יעדים פשוטים, כאלה שאוכל לעמוד בהם. 

במהלך שלושת החודשים הקרובים אני:
  1. אבנה מידי שבועיים לפחות קישור איכותי לאתר הראשי שלי
  2. אמשיך לבנות את האתר המשני שלי.

לשם הסעיף הראשון אני אבנה טבלה שבה אכתוב את כל האפשרויות של הקישורים הנכנסים לאתרים / בלוגים שלי. 

לזה אני מתחייב. 

הדברים שאני רוצה שיקרו בשלושת החודשים האלה הם רבים ביניהם:
  • לבנות יותר קישורים
  • לעבות את האתרים השונים
  • לכתוב הרבה יותר
המטרות הן עד לתחילת ינואר 2011. אני רושם לי ביומן ( google calendar) להסתכל עוד שלושה חודשים במטרות הללו ולראות מה הושג וכך להמשיך ולעבוד. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...