מודעה

סיכום מאי 2 - לימודים, פיטורין, מחשבות לחודש יוני

אתמול הסתכלתי על התוכנית הגדולה, מה הצלחתי ומה לא הצלחתי. היום אני רוצה לתאר מה עשיתי החודש, חודש מאי.
כפי שכתבתי בתחילת החודש, החודש הזה היה מוקדש ללימודים. זה הדבר העיקרי שעשיתי במאי. למדתי, למדתי למדתי. (כלומר בשעות שאני מקדיש לעבודה של הכסף באינטרנט)


נתתי לחלק מעובדי מיקור החוץ לעזוב אותי, (כמו פיטורין אבל עזרתי להם לעזוב), וחלק השארתי. ניסיתי שלא להקדיש הרבה זמן לאתרים באנגלית מכיוון שבינתיים אני לא מצליח להניב מהם כסף.

ניסיתי לעשות כמה פרויקטים בעברית

  • הפרויקטים החדשים לא הצליחו בינתים - הם ירדו בדירוגים בעקבות עדכון של גוגל
  • הפרויקטים הותיקים, אלה שעצם מכניסים לי כסף בצורת הכנסה פסיבית בכל התקופה הזאת עלו. באופן מוזר גוגל קידם אותם בעדכון (לא בטוח שבצדק). 
את חודש יוני אני רוצה להקדיש 
  • להמשך לימודים - קריאה, וובינרים וכד'
  • חיפוש פרויקטים חדשים בעברית 
  • תחזוק אתרים באנגלית - במינימום האפשרי - כלומר עדיין אשקיע אבל אנסה מעט
אני מקווה שיוני לא יהיה פחות משלושת אלפים שח. אבל אם יהיה יותר מ 2500 עדיין ארגיש בסדר. מצד שני אם יהיה 4000 וכד', גם ארגיש מאוד נחמד :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...