מודעה

יתרון (שהוא חיסרון) בעבודת כסף באינטרנט - אני לא יודע אנגלית

אחד הדברים שהבנתי סביב העבודה שלי עם כסף באינטרנט והעסקת עובדי מיקור חוץ הוא שכדאי מאוד לעבור לאתרים באנגלית.

הסיבה העיקרית היא שבאנגלית אפשר להעסיק עובדים במעט כסף (כמו דולר לשעה או דולר למאמר).
הבעיה שעמדה מולי היא שהאנגלית שלי היא לא מספיק טובה.

כלומר אני יכול לקרוא אנגלית וגם קצת לכתוב דברים בסיסים באנגלית, אבל אני בטח לא יכול לכתוב פוסט או מאמר או אפילו שני משפטים בלי טעויות.

מה שהחלטתי, והיום אני יודע שההחלטה הייתה נכונה, היא שזה שאני לא יכול להתבטא מספיק טוב באנגלית היא יכולה להיות היתרון שלי.

החלטתי שהעובדה שאני לא יודע אנגלית פירושה שאני לא יכול לעשות את העבודה בעצמי, ועלי להאציל סמכויות, כלומר לתת לאחרים לכתוב ורק להנחות אותם במבנים כללים.

  • זהו יתרון מכיוון שזה מחייב אותי להעסיק אחרים ולא להעסיק את עצמי
מה שיכול להוביל ליותר סיכוי להרוויח כסף (ואולי בהמשך הכנסה פסיבית). 

בדיעבד התברר שאני צריך לעשות עוד ויתור בכתיבת האנגלית: מתברר שגם האנגלית של חלק מהפיליפינים שעובדים אצלי  היא לא מספיק טובה בשביל כתיבה. אבל זה לפוסט אחר. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...