מודעה

על שני דברים שחיזקו אותי בהמשך עבודה על כסף באינטרנט

כפי שכתבתי פה לא פעם, אחת הסיבות שאני כותב את הבלוג הזה - המסע ל 6000$ דולר הכנסה פסיבית (ומתעסק בכלל בתוכניות שותפים) קשור לנושא של התפתחות אישית.

כפי (שגם) כתבתי, לא עשיתי כלום בחודשים פלוס האחרונים. ובכל זאת... אני עדיין בתמונה.

את הפוסט הזה רציתי לכתוב על שני דברים שחיזקו אותי במובן מסוים בעבודה על כסף באינטרנט וגם כסף בכלל, אני מקווה שאכתוב גם על הדברים שהחלישו אותי.

ואני כבר כותב שמישום מה אצלי הדברים הפוכים - אבל אולי זוהי מטרת הבלוג להתחיל ו"להתיישר" עם התגובות הפנימיות שלי. כלומר להבין מה קורה אתי ולהתפתח

1. יש לי חבר שמרוויח הרבה כסף כבר בחודש הראשון

בתגובה שקיבלתי לפני כמה ימים (על פוסט שפורסם באפריל) נכתב לי שאני מרוויח מעט מידי כסף מגוגל אדסנס. שיש לו חבר שהרוויח 5000$ לחודש. הראשון שלו עם גוגל אדסנס ותוכניות שותפים.

הוא סיפר "הבנאדם סגר בחודש שעבר 100 אלף דולר" מעבודה עם גוגל אדסנס ותוכניות שותפים.

חודש קודם או חודשים קודם ראיתי את התגובה של זה שהרוויח 5000$ לחודש בחודש הראשון בבלוג של המיליונר בפיג'מה.. הוא גם נתן שם דוגמה תגובות יצירתיות באתרים שונים שהוא הגיב כמו ynet (למשל התחבולה הגדולה של הסינים. שם הוא סיפר שזה לקח לו רק כמה שעות בשבוע להרוויח את הסכום הזה.

בחישוב קצר הבנתי שפירוש הדבר שבעצם תוך שלושה חודשים בעבודה עם תוכניות שותפים - אדסנסנ- הוא הגיע ל מאה אלף דולר.

ראשית, אני מכיר את חוק המספרים הגדולים, וגם חוק המספרים הקטנים וגם עוד כמה חוקים :) ואני יכול לכתוב שזה לא סביר, אבל עם זאת זה בהחלט אפשרי.

הנקודה הפנימית היא שמה שהתגובה של אותו אדם עשתה לי היא בעצם העלתה לי קול פנימי שאמר משהו כגון: אוקיי, נראה אותו בעוד כמה חודשים, האם הוא יחזיק מעמד. כי אני אחזיק מעמד ואמשיך בדרכי.
  • אני נזכר שעל העסק הקודם שפתחתי (לפני הרבה שנים) אמרו לי שלא אצליח אלא אם כן אעשה... לא עשיתי והצלחתי. 
  • אני נזכר בזה שבעל בית קפה מצליח מאוד סיפר לי (לפני שנים) שאמרו לו שאם הוא לא יפתח 24 שעות (זה היה מקום מרכזי) הוא לא ישרוד... והוא שרד והצליח בגדול. 
אינני יודע מה בדיוק פה משפיע עלי להרגיש כך. אולי זה מזכיר לי את ההרגשה "אני אעשה זאת בדרכי" (באנגלית זה נשמע יותר טוב:) או אולי משהו אחר.

אבל דווקא התגובה שלו שהרגישה שהיא  לא מחוברת למציאות (שעדיין יכולה להיות נכונה למישהו אחר), איכשהו לא החלישה אותי כשקראתי אותה ועזרה לי בנחישות שלי להמשיך בדרך שלי. 


2. שיתוף חברה שאני מנסה להרוויח כסף באינטרנט
את נושא הכסף באינטרנט, תוכניות שותפים וכד' אני שומר בסוג מסוים של סוד. לא רוצה שישאלו אותי, לא רוצה שיתערבו לי, לא רוצה שיגידו לי שאני מבזבז את הזמן.. וכד'... בקיצור לא רוצה שיפריעו לי.

ובכל זאת לפני שבועיים או שלושה דיברתי עם חברה קרובה וסיפרתי לה שאני חושב על הכנסה פסיבית, והתחלתי לעשות משהו עם כסף באינטרנט.

סיפרתי לה שהרווחתי קצת כסף (אמרתי לה שסך הכל עד היום הרווחתי בערך 300$ לחודש  בשני החודשים האחרונים- מה שהיה נכון אבל חלקית. כי בעצם כבר סך הכל הרווחתי משהו כמו 2000$ במצטבר, אבל היה לי נוח להציג רק את התשלום החודשי.  כי רציתי להציג את זה קטן.
אולי התביישתי שאני מרוויח כספים רבים מהעסק המשמעותי שלי (זה שאני מזוהה איתו) ומה פתאום אני עוסק ומשקיע כל כך הרבה זמן לכסף באינטרנט - זמן רב שכרגע מניב לי מעט כסף.

בכל מקרה, היא הייתה קצת מסויגת, אבל לא אמרה לא.

הרגשתי טוב אחרי השיחה. שאלתי את עצמי למה?
אולי היא כי היא הראשונה שאני מספר לה שאני בכיוון. אולי אני יותר בטוח בכיוון שלי.. יתכן שזה קשור להתפתחות אישית.


סיכום קצר

בהתחלה התכוונתי לכתוב בפוסט מה מחזק אותי ומה מחליש אותי. אבל אז ראיתי שזה מורכב מידי, והפוך ממה ש"צריך להיות".
אז הנה כתבתי מה חיזק אותי ואני מקווה שאתמודד עם מה שהמחליש אותי

כשהבנתי את זה, (מה מחזק אותי ומה מחליש אותי) מאוד התפלאתי, אבל אני מבין (במיוחד כשאני חושב על מה החליש אותי) שמשהו אצלי לא מסודר, לא מאורגן במחשבות של כסף באינטרנט. (אדם סביר היה מוחק את התגובה ההיא ולא מתייחס אליה בכלל).

טוב, אולי יצא פוסט מבולבל, אבל... מקווה שהייתי ברור באיזו שהיא רמה.
רק רציתי לשתף!

2 תגובות:

  1. מה קרה לעידכונים?
    האם כמו כולנו כבר נמאס לך להתאמץ כלכך בשביל כמה גרושים מאדסנס? - ממש לא שווה את ההשקעה ...

    השבמחק
  2. נהפוכו - אין כמו גוגל אדסנס להרוויח כסף באינטרנט

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...