מודעה

כיוונים להמשך עבודה כסף באינטרנט - שלד מפת יעדים לעתיד הקרוב

למעשה, כפי שאני רואה כרגע, אני צריך להמשיך לשני יעדים לתקופה הקרובה לכסף באינטרנט.
כתבתי כבר את שניהם בעבר, אבל לא עשיתי עם זה כלום. והנה, אולי אם אכתוב פעם נוספת אתחיל לעשות.

יעד ראשון - הגדלת כמות המבקרים באתר פיילוט שלי ל 20000 ביקורים
אם אני מתייחס לאתר הפייפלוט שלי. אז נכון שבחודש האחרון נכנסו קצת יותר בגלל החגים (מנוע חיפוש גוגל מישום מה החליט שיש משהו רלוונטי באתר שאנשים מחפשים בחגים - הוא טעה).
בכל מקרה, אם אני מנקה את החיפוש שאליו אנשים הגיעו במקרה הרי שמגיעים סביב 15000 ביקורים כל אחד מבקר סביב 2 עמודים.
שזה בערך 500 ביקורים ביום

אני זקוק בשלב הראשון ל 667 ביקורים ביום (ממוצע) שזה בערך 20000 ביקורים בחודש (30 יום בחודש).

בשלב זה אני רק כותב את זה - אני ארשום בהמשך את הדרך שאני חושב להגיע לשם.

באופן כללי, הדרך היא לשמור על הקיים + תוספות. אני אכתוב על כך בנפרד, ואנסה לשרטט מפת דרכים של 4-5 שעות בשבוע.

יעד שני - אתר עם פוטנציאל
כפי שנראה כרגע, יש לי אתר שאני רואה שהוא מאוד תחרותי, אבל כל קליק שלו שווה הרבה הרבה כסף בגוגל אדסנס.

כרגע, כמעט ולא נכנסים אליו, אבל זהו האתר שאני צריך להשקיע בו.
זהו אתר שכרגע עם 400 מבקרים בחודש (כלום) אבל שהניב כבר לא מעט כסף באופן יחסי.

זהו האתר שאני צ ריך לפתח אותו.
אני צריך להציב לו יעדים ברורים מבחינת מפת דרכים
ברור שהדבר הראשון הוא לבנות לו בלוג מלווה שישב על דומיין שלי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...