מודעה

עדכון קצר לחודש ספטמבר אוגוסט 2011 + מחשבות להמשך

כפי שבוודאי שמתם לב לא כתבתי גם בחודש האחרון.

לא דובר רק בכתיבה כאן בבלוג המסע שלי ל 6000$ בחודש, אלה מדובר בכל העבודה שלי תוכניות שותפים באינטרנט, כסף באינטרנט, הכנסה פסיבית וכד'
לא כתבתי מאמרים, לא עשיתי קישורים יוצאים , לא קידום אתרים... בקיצור כלום.
כן, לא עשיתי כלום בנושאים האלה.

כך יוצא שקרוב לחודשים ויותר אני לא עושה את הדברים הללו. הסיבות כמובן הן רבות... ואינני מתכוון להתנצל כלפי עצמי (טוב אולי רק קצת).

ישנו דבר אחד שכן עשיתי בחודשים ++ האלה: כמעט כל יום או כל יומיים הסתכלתי על דוחות גוגל אדסנס שלי בשביל לראות מה קורה, וכמה כסף נכנס:

  • בחודש אוגוסט 2011 (בחודש הקודם) נכנס  380.76$ עם גוגל אדסנס
  • בחודש ספטמבר (עכשיו) נכנס עד כה קרוב ל 320$. עם גוגל אדסנס
זה מעניין. מכיוון שזה אומר לי שזה מרמז משהו על הכנסה פסיבית. כלומר לא עשיתי כלום (עבדתי קודם לכן) ובעצם העניינים המשיכו לעבוד, בלעדי. 

כמובן שצריך להזין אותם, כדי לא לרדת במנוע החיפוש גוגל, אבל בכל זאת... אני מתחיל להתחבר לכסף באינטרנט והכנסה פסיבית (וכן אני יודע שזה מעט כסף... אבל מי שקראו את הבלוג שלי יודעים שאני בתקופת הפיילוט שלי).

בימים הקרובים אני רוצה לכתוב על:
  • כמה דברים שחיזקו אותי+ כמה דברים שהחלישו אותי (זה קשור להתפתחות אישית באמצעות כסף)
  • 2 יעדים לעתיד בשביל ניהול זמן (זה קשור לעבודה מעשית)
  • למה אני מאפשר קישורים מהבלוג שלי לכל מיני בלוגים אחרים בלי לקבל קישורים בחזרה 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...