מודעה

האם אפשר להרוויח כסף מתכניות שותפים בעברית (גוגל אדסנס)

לפני תקופה כתבתי פוסט שבו שאלתי האם אפשר להרוויח מתוכניות שותפים בעברית. כלומר האם אפשר להרוויח כסף מתוכניות שותפים בשפה שכתובה בעברית. במהלך הזמן כמובן ניסיתי לראות אם אפשר להרוויח כסף באינטרנט בעזרת גוגל אדסנס - תוכנית השותפים של גוגל.

היום יש לי תשובה: אפשר להרוויח מתוכניות שותפים בעברית. השאלה היא כמה זמן מוכנים להשקיע בכך.

ההשקעה בתוכנית שותפים קשורה :
  • גם בלימוד איך להפיק את המירב מתוכנית שותפים
  • וגם, כמובן, בהקמת האתרים ובלוגים (ועוד אפשרויות), בהבאת גולשים לאתר (קידום אתרים) ועוד.

עד היום הרווח שלי מגוגל אדסנס לחודש (ספטמבר שתכף נגמר) הוא קצת יותר מדולר וחצי מהאתר המרכזי שפתחתי (קצת יותר מ 45 דולר לחודש) ובסך הכל סך טיפה יותר משבעים דולר לחודש (מכל האתרים/ בלוגים קטנים ביחד).
כמעט את כל האתרים בניתי בעזרת גוגל סייטס ובעזרת בלוגר (הם חינמים, קלים לתפעול ועוד..)

  • בכל מקרה 70 דולר לחודש זה מעט כסף - לא משהו שקמים בשבילו בבוקר, אבל זה נותן תמונה על האפשרויות להרוויח כסף באינטרנט


כשמדברים על תוכניות שותפים מדובר על משהו שבעצם שאומר:


  • עכשיו משקיעים עכשיו הרבה זמן, ואחר כך מקבלים את הכסף לאורך זמן...
  • כך שבסופו של דבר הזמן שהושקע בפעם הראשונה ולא מקבלים עליו כסף הוא בעצם רק הכנה לכסף שיתקבל בעתיד. 

קשה להגיד דברים כללים. מה שאני מבין הוא שצריך להשקיע זמן כל הזמן. אולי במשך הזמן צריך להשקיע פחות זמן, אבל זמן... צריך להשקיע. בתחזוק האתר/ כתיבת תכנים/ בניית קישורים נכנסים וכד'...

בנוסף,.. כשאני רואה כמה הרבה זמן השקעתי בלהרוויח דולר ליום (זאת היתה המטרה הראשונית שלי), אני שואל את עצמי האם זה ריאלי לבנות 100 אתרים כאלה (למשל). בכדי להרוויח לפחות 3000$ לחודש. או לחילופין האם זה ריאלי להגדיל את הרווחים מהאתר/ים הקיימ/ים.

אני חושב שהכל ראלי... יחד עם זאת האם אני רוצה? האם אני רוצה להקדיש זמן לדבר הזה? או שיש לי רצון להשתמש בזמן הזה לדברים אחרים בין שקשורים לכסף ובין שלא...).

הפוסט הזה גם הוא כמו אחרים, מקדם אותי להגדרת המטרות שלי בנושא תוכניות שותפים השנה.


אז לסיכום זמני...
  • אפשר להרויח כסף מתוכניות שותפים בעברית. 
  • זה לוקח זמן עבודה - זמן ש(אני) יש לחשוב האם רוצים להשקיע את זמן העבודה הזה
    • יש לדעת צריך הרבה אמונה במחשבה שאומרת שהזמן הרב המושקע עכשיו יחזיר את עצמו בהמשך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...