מודעה

הכנת המטרות לעתיד עם תוכניות שותפים של גוגל אדסנס

עכשיו אני מרוויח כמעט דולר וחצי ליום מאתר מסוים של גוגל אדסנס.
השאלה היא מה המטרה שלי לעתיד?
וגם.. מהי דרך הפעולה שלי לעתיד...

אני מתייחס לטווח של שנה.

באופן כללי אני רואה מספר מטרות לנגד עיני:

  •  מטרה הגדולה להרוויח 3000 שח שזה סביב 800 דולר. 
  • המטרה הקטנה היא להרוויח 1000 שח שזה 270 דולר. 
  • המטרה הקטנטנה (יחסית) היא להרוויח 100 דולר לחודש שזה הוצאה קבועה שיש לי באיזה קורס (אחר) שאני משתתף בו. והתשלום הוא בדולרים. 

עכשיו אם נתייחס לזה שאני מרוויח היום סך הכל כ 60 דולר סך הכל מכל התוכניות שאני שותף בהם וכסביב 45$ מהאתר הראשי שלי. שהוא מהווה את הפיילוט.

עכשיו השאלה היא האם אני בכלל רוצה לעסוק בזה. יש עוד שיטות להרוויח כסף (אני מתכוון לבורסה ועוד).. האם אני יכול להרוויח כסף מזה? האם שווה לי?
ואם כן, כמה אני רוצה להשקיע בתוכנית שותפים של גוגל אדסנס
ודבר נוסף, האם לפתוח קבוצת אתרים נוספת בנושא שמעניין אותי, ולהשתמש בידע שרכשתי?

כמה זמן להקדיש? איזה מטרות להציב מול עיני?


יש משהו שאני רואה שבכל תוכנית השותפים אני מרגיש שזה ממש מבאס אותי לעשות וזה לבנות קישורים נכנסים (קידום אתרים)... אני רואה שאני יודע לעשות זאת, אבל מצד שני אני רואה שאני מרגיש עם זה שזה בזבוז זמן.

מצד שני אני יודע לבנות אתרים בקלות גדולה עם גוגל סייטס (עם כל החסרונות של אתרים אלה), ואני יודע לבנות בלוגים בבלוגר, ואני יודע מה עובד ואיך "לתקתק"  את זה.

טוב, נראה איזה מטרה אני אציב לסיום סוף השנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...