מודעה

על השאלה האם אפשר להרוויח מתוכניות שותפים באינטרנט(וכמה כסף זה יוצא?)


במוסף פירמה של גלובס פורסם באוטובור 2009 מצאתי שיחה שפורסמה עם עורך עין הדג (ביקורת קולנוע) שסגר את האתר שלו.
הוא אמר שאי אפשר להפרנס מזה, ולמרות שיש לו הרבה מאוד כניסות הרי שבתוכנית השותפים של גוגל אדסנס הוא לא הצליח להרוויח יותר מ-50 דולר.

מדובר באתר שאני דיי הערכתי אותו, שמדורג נכון להיום ב PR=5 ובמדד אלקסה הוא נמצא במיקום 328,103 - אתר מכובד לכל הדעות.

אני חושב שיש פה מידע חשוב.
מי שבונה על גוגל אדסנס בשביל להרוויח את הכסף הגדול באינטרנט- כנראה שהוא טועה. לא זאת הדרך.

כמובן שהמידע נכון לאתרים בעברית. אתרים באגלית, עם מודעות באנגלית יכולות להרוויח סכומים עצומים בהרבה.

זה מחזיר אותי לנושא של שימוש באינטרנט לשיווק משהו אחר.

2 תגובות:

  1. אתה לא צודק בכלל ,
    כל אתר פשוט יכול להרוויח עם גוגל אדסנס.
    אני עצמי היה לי מודעות של גוגל באתר פעם ,
    והרווחתי לא רע.
    איני מאמין שאתר גדול עם הרבה כניסות הרוויח מאט מגוגל אדסנס.
    בכל מקרה זה תלוי בלחיצות ,
    המודעות צריכות להיות קשורות לנושא של העמוד שלך , וזה בעצם משגוגל עושה , הוא מביא לך אך ורק מודעות שקשורות לנושא , אם אתה תשלב אותם נכון ,
    כך שהגולש לא ירגיש שדוחפים לא פירסומות.
    ילך לך הרבה יותר טוב.
    גוגל אדסנס זה דווקא בניגוד למה שאמרתה כן הכסף הגדול באינטרנט.
    בניגוד לכל אתרי הPTC והאתרים שמשלמים על סקרים.

    השבמחק
  2. השאלה היא האם מדובר על עברית או אנגלית?

    אני מאמין לעורך עין הדג. אין סיבה שישקר.
    מדובר באתר יחסית גדול.

    וכן,אפשר להרוויח כסף כיס מגוגל אדסנס בעברית. השאלה היא כמובן כמה

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...