מודעה

לעשות כסף ממיקור חוץ, הדרך הפשוטה והפשוטה - ואולי הכנסה פסיבית

ישנן כמובן המון צורות לעשות כסף באינטרנט בכלל, ולעשות כסף ממיקור חוץ בפרט. . אבל פתאום אני רואה באופן צורה חדשה יחסית, שכנראה לא אשתמש בה בתקופה הקרובה אבל היא בהחלט נחמדה.


לימדתי את אחד העובדים שלי להתקין וורדפרס. כמעט מההתחלה ועד הסוף. איזה פלאגינים לשים, איך להגדיר את כל ההגדרות הראשונות. הוא עושה את זה בפחות משעתים ומקבל 13 סנט לשעה (בנגלדשי). לימדתי אותו כי ראיתי שיש לי כל מיני רעיונות לאתרים אבל אין לי זמן להתחיל התקין אותם בעצמי (לקח לי מלא זמן לעשות את זה, היום לוקח לי 23 דקות להתקין כולל התאמה לעברית).

נראה (ולא בטוח) שבקלות אפשר למכור את השירות הזאת בפיבר, או במקום אחר, ב 5$ ולהשאיר אצלי משהו כמו שלושה דולרים למכירה. וזה כמעט בלי התעסקות שלי. (אתם יכולים לקרוא על משהו דומה במאמר רעיון ליצירת כסף באינטרנט - התמחות בתהליך קטן ביותר)

אולי עוד אעשה את זה בעתיד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...