מודעה

חודש מרץ וסיכום

החודש הרווחתי קרוב ל 3000 שח. לא הרבה, אבל כבר כסף, בהתייחס לכמות העבודה שאני עושה. ובכל זאת אני לא מרוצה. זוהי איננה הפעם הראשונה שאני ברף הגבוה (לשלב זה) של להרוויח כסף באינטרנט באמצעות גוגל אדסנס. ובכל זאת אני מוצא את עצמי לא מרוצה
אני רואה דפוס...
יותר משני שליש זה דברים שעשיתי פעם פעם בעברית ופשוט וממשיכים להניב את הכסף שלהם. פחות משליש זה המאמצים שלי באנגלית, דבר שבו אני משקיע את רוב האנרגיה.

ובכל זאת אם מדברים על הכנסה פסיבית, אז בעצם ההכנסה הפסיבית היא בדברים שעשיתי פעם בעברית. מי האמין שהם יחזיקו מעמד? נכון. הרבה דברים שכתבתי בעברית נפלו מבחינת קידום אתרים, אבל מתברר שחלק המשיכו... 

ואולי אני לא בכיוון נכון. אני צריך לחשוב שוב.  אולי צריך לעשות רק דברים בעברית, אולי זה כן יהווה הכנסה פסיבית? אולי כל המחשבות על האנגלית לא ילכו? ואולי אני צריך פשוט עוד סבלנות .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...