מודעה

עד כמה לעקוב אחרי העובדים ?

היום אני רוצה להתייחס לשאלה עד כמה אדוק כדאי לעקוב אחרי העובדים שלי
מובן שבאודק יש את האפשרות לראות את תמונת המחשב של העובדים. זה חלק מההסכם בינינו, זה מהות התשלום לפי שעה.  אז כמה עקרונות שגיליתי שהם טובים עבורי


עובדים חדשים
עובדים חדשים אני עוקב אחרים פעם ביום או פעם בכמה ימים, מעיף מבט לעבר תמונת המסך שלהם.
הרעיון הוא שאם הם מדברים בסקיפ או שעושים משהו שלא צריך לעשות, אני אומר להם, שלא מקובל ומבקש מהם שלא לחייב אותי על הזמן שלהם
חשוב שהם ידעו שאני עוקב אחריהם, וגם חשוב שאני "איישר אותם", במידת הצורך

עובדים זולים מאוד
אחרי עובדי זולים מאוד אני עוקב, אבל לא בצורה מהותית, רק מסתכל פעם בכמה זמן

עובדים יקרים
דומה לעובדים הזולים אבל כאן אני מגיב ביתר עוצמה אם אני מרגיש שהם לא עושים את העובדה

כאשר העבודה לא נעשית
כאשר העבודה נעשית לאט, אני מסתכל בצילומי המסך שלהם להבין מה קורה.

אקראי
בפעם בכמה שבועות, אני עובר על צילומי המסך של עובד מסויים כדי לראות שאין בעיה מיוחדת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...