מודעה

לגבי תהליכים אוטומטים - בעיה טובה

לפני מספר ימים כתבתי על תהליך אוטומטי שאני מנסה לעשות בעזרת עובדים מאודסק (ראו ניסיון לתהליכים אוטומטים עם מיקור חוץ). ברור שאני מאמין גדול בתהליכים אוטומטים של עובדים לטובת הכנסה פסיבית.



כרגע אני נפגשתי בבעיה טובה.

  • העובד שהיה אמור לעשות את זה חיפוש מילות מפתח, למד תא עבודתו מהר מידי כך שהוא ממש חיכה לאחרים
  • העובד  הזה גם יודע להכניס מאמרים אוטומטיים לאינטרנט - יש לו ידע נרחב בוורדפרס כולל PHP ברמה יותר משלי בהרבה (לא שזה קשה מידי)
הוא גם יכול לכתוב משהו, ואולי אתן לו.

אז בנוגע לניסוי שלי, הוא נתקל בבעיה, כי המטרה הייתה לערב שני עובדים או יותר, ולראות איך זה עובד. אז מה שאני חושב הוא
  • לתת לו לכתוב ולתת לו לעשות את כל התהליך (אולי עוד כמה שבועות כי אני לא רוצה להפוך אותו לכזה אחראי בשבוע הראשון לעבודתו)
  • לדאוג שלפחות עוד עובד יהיה מעורב בתהליך
לסיים לכתוב את כל המדריכים בנושא  - ועדיף שהוא יכתוב אותם, כך יהיה לזה עוד ערך מוסף
(זה לטובת עובדים עתידיים)

לעשות את המעבר האוטומטי הזה עם שני עובדים אחרים. לראות שזה עובד!
בכל זאת המטרה היא ליצור תהליכים אוטומטיים לטובת הכנסה פסיבית - שלא נתבלבל. :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...