מודעה

כסף מגוגל אדסנס - עכשיו בשקלים - מה המשמעות של זה?

גוגל שינו את הדרך הכספית שבהם הם מעבירים הכסף תמורת גוגל אדסנס. מה שזה אומר בפועל זה כמה דברים



  • דבר ראשון שצריך להתרגל לכסף החדש. כשאני רואה שההכנסה אתמול היא 108 שקלים פירושו שאני צריך  לתרגם את זה לדולרים $30.8 - צריך להתרגל לזה
  • הדבר השני הוא שאני עלול להצטרך בעתיד להמיר כסף לדולרים. כלומר אם הכסף נכנס בשקלים אני אצטרך לתרגם אותו לדולרים בשביל לשלם למיקור החוץ שלי אני לא אוהב את זה וזה מדרבן אותי להעלות את הסכומים שאני מקבל מאמאזון. כלומר לכתוב עוד ספרים

  • כרגע יש לי 6000$ בדולרים בבנק (שקיבליתי מגוגל, ולא השתמשתי בהם). שאם מחשבים עד 300$ לחודש שאני מוכן לשלם למיקור חוץ זה משהו כמו 20 חודשים, שזה משהו כמו שנה ושמונה חודשים כמעט שנתיים
זה מספיק זמן כדי לייצר הכנסות חדשות, ואני מאוד מקווה שבעוד שנתיים, ההכנסה הפסיבית שלי תהיה גדולה, שמתוכה יהיה לי קל לשלם לעובדים בדולרים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...