מודעה

שתי טעויות שעשיתי SEO קידום אתרים שהייתי יכול להיות יותר עירני לגביהן

ישנם הרבה דברים שאני צריך ללמוד בקידום אתרים ועוד הרבה כאלה שאני יודע ועדיין לא עושה. אבל בפוסט הזה אני רוצה לכתוב על שתי טעויות שעשיתי, שהיו לי מונחות מול העיניים ופשוט לא ראיתי אותן הקשורות לקידום אתרים.


בדיקת גוגל אנליטיקס בהשוואה לציפיות 
מידי פעם אני מסתכל בגוגל אנליטיקס וראיתי שבאחד האתרים שלי באנגלית אחד המאמרים ממש לא מתקדם, וזה בניגוד לציפיות שלי. שאר הדפים שהם כמותו במבנה התקדמו ולא היה סיבה שהוא לא התקדם. את זה ראיתי בגוגל אנליטיקס והסתכלתי בגוגל וובמאסטור טולס. ושום דבר... העמוד לא התקדם.
עזבתי את זה מתוך המקום שזה עוד משהו מתעתועי גוגל.

ובכל זאת יצא לי להסתכל בעמוד הזה שוב, ולהשוות אותו לעמודים במקום הראשון והנה התבררה הבעיה. העמוד כתוב יפה, נותן מידע, לפי כל הכללים של מילות מפתח אבל... יש טעות מסוימת במאמר הזה. טעות שהוא נותן מידע לא נכון בחל מסוים. ....
הייתי צריך להעלות על זה קודם אבל זה לא קרה.

גוגל אדסנס - בחינה
אני מסתכל מידי יום כמעט בגוגל אדסנס. לאחרונה ראיתי שבאחד האתרים שלי יש כניסות יפות אבל כמעט ואין קליקים, ממש אחוזי קליקים מועטים. בהחתלה ייחסתי את זה לטעויות סטטיסטיות, שיש כמותם רבות. אבל בכל זאת הרצף היה גדול מידי...
מה התברר. שבגלל טעות תכנות שלי, הדפים באתר הזה עולים, ואחרי כמה שניות הדף מפנה לאתר אחר שלי. וכך מטבע הדברים שאני רואה כניסות לאתר אבל אנשים לא קוראים את זה המאמר... ומטבע הדברים לא לוחצים על המודעות.

אוף... אבל צריך ללמוד גם מזה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...