מודעה

סיכום פרויקטים

מידי מספר שבועות אני מסכם לעצמי מה קורה, וכותב בבלוג. אז היום אני רוצה לסכם את הדברים מבחינת הפרויקטים באנגלית שאני מריץ. אפשר לסכם לפי אתרים, או לפי פרויקטים, כאן אני  מסכם לפי פרויקטים. פרויקטים אשר מתמקדים בגוגל אדסנס.


פרויקט 1 - פרויקט שעובד חלקית
זהו למעשה הפרויקט, שבעצם עובד. החומר שמיוצר הוא ברור, מגיע למקומות יפים בגוגל. ולמעשה אני הייתי רוצה שהוא ימשיך לרוץ לפחות עוד שנה, שאז אני מאמין הוא ימשיך לרוץ מעצמו, ופה אני מקווה שיכניס הכנסה פסיבית או לפחות הכנסה שתצטרך מעט התעסקות ביום יום.
זהו הפרויקט הראשוני שניסיתי לעשות, זהו פרויקט טוב שעובד בעברית, (ואריציה שלו).
אין לי מה להגיד עליו יותר רק שצריך למצוא עוד עובדים ולהכשיר אותם במקום אלה שמפסיקים לעבוד. אעשה זאת סביב אמצע פברואר.
יחסית מאוד ברור לי העלויות של הפרויקט הזה (תשלום של עד דולר למאמר אבל השכיח הוא 80 סנט ולעתים גם 40 סנט), מאמרים סגורים, ברורים. יש לי גם מדריך עבור עובדים חדשים לפרויקט הזה.

לפרויקט הזה יש הסתעפויות שמתרחשות מעצמם, שאני צריך לחשוב איך לארגן אותן.

בעוד כותב את הדברים אני בעצם לא מבין מדוע אני לא מתמקד בפרויקט הזה, שבשלב זה הוא זה שהכי הרבה מניב. זה משהו שאני צריך לחשוב ולפתח אותו. פה טמון הכסף שלי בשלב זה של אתרי גוגל אדסנס.

פרויקט 2- פרויקט שלא עובד
כל מה שיש לי להגיד על הפרויקט הזה שזה פרויקט עם כוונות מצויינות, אבל שלא עובד. גם הפרויקט הזה מחולק לאתרים שונים. הפרויקט הזה היה בעצם הבייבי שלי. במובן שאילו הם אתרים שיש לי מה להגיד בהם, נושאים שיש לי מה להגיד בהם מה ללמד אותם, משהו משמעותי להגיד.
עשיתי הכל כמו שחשבתי שצריך: מילות מפתח זנב ארוך וכד'. נכון לעכשיו זה פרויקט שמוציא לי כסף, ומדובר באופן מעשי באתרי רפאים.
מה שאני עושה  (וצריך לעשות)לטובת העניין הוא

  • ללמוד יותר קידום אתרים בעברית - כתבתי בעבר שלקחתי שנתי ביטויים עם תחרות מרובה ואני מנסה לקדם אותם בעברית בשביל לראות איך עושים את זה
  • להעביר את האתרים לספרים - אולי מה שאני יכול להגיד ורוצה להגיד לא מתאים לאתרים, אולי זה מתאים לאיבוק- זה משהו שאני צריך לעשות
  • הקטנתי טיפה עלויות של המיזם הזה, כלומר טיפה פחות מוציא עליו
פרויקט 3
את הפרויקטים השלישים זנחתי לחלוטין. הבעיה הייתה כמו בפרויקט השני רק שהתשוקה שלי לפרויקט הזה נמוכה. לקחתי ביטוי של כסף באינטרנט באנגלית עם זנב ארוך, וחשבתי לקדם אותו. הרבה מידי מאמץ, ובלי תמורה ראויה, השונה מפרויקט מספר 2  הוא שאין לי מספיק עניין, תשוקה להשקיע יותר בפרויקט כזה שלא הולך. 

פרויקט 4
כאן ישנו פרויקט קטן שאני עושה אותו בעצמי באנגלית. למרות האנגלית הגרועה שלי, זהו למעשה אתר אחד, שאני כותב בו פעם בשבוע שבועים, לא משהו רציני ובכל זאת אני מזכיר אותו כאן. אני סקרן לדעת האם הוא פעם יתפוס. 

פרויקט 5
פרויקט 5 זה כל מיני פרויקטים שלא התחלתי לעשות. זה רעיונות מעולים שיש לי לפרויקטים, אבל כרגע אני לא נוגע בפרויקטים האלה כי אני רואה שאין לי כוח להתפזר
יש כאן הרבה מילות מפתח שאני רואה שהן מניבות הרבה כסף, אבל מצד שני אין עליהם הרבה תחרות. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...