מודעה

אחד העובדים רימה אותי - תהליך התמודדות

גיליתי שאחד העובדים שלי באודסק סידר אותי: הוא בעצם לא עבד ועשה כאילו שהוא עובד.
בהתחלה לא הבנתי מה קורה, ראיתי שהוא עובד הרבה מידי שעות לעבודה שהוא עושה אבל לא התייחסתי לזה מכיוון שגם הוא עובד ב 0.10$ לשעה והסברתי את זה לעצמי שבטח המחשב שלו איטי. 

--

בכל מקרה, הסתכלתי על השעות שלו - מה שאני לא נוהג לעשות בכלל, הסתכלתי בצילומי המסך שלו וראיתי שהוא עבד עלי. בהתחלה לא הייתי בטוח, עכשיו אני 99% בטוח. 

שלחתי לו הודעה, ובעיקרון יש לי עוד כמה ימים לפתוח Dispute. בעיקרון מדובר על כמה דולרים אז מבחינה כספית אין פה נזק גדול. 
אבל יש לי הרגשה שכן כדאי לי לטפל בזה דרך האתר מכיוון שזוהי התנסות והשתפשפות מבחינתי

--
שלחתי לו הודעה, בהתחלה הוא לא ענה. באתר (אודסק) הציעו לי קודם כל להקפיא את הפרויקט, ורק אחרי זה להתכתב איתו כדי שלא יהיו יותר בעיות. כך עשיתי. 

--
רק אחרי שעצרתי לו את החוזה הוא חזר אלי, ואמר לי שהוא מאוכזב ממני שאני חושד בו בנושא- והסביר לי למה מסך לא התחלף

הרגשתי לא נעים,ובדקתי את עצמי שוב - כן הוא רימה אותי

שלחתי לו דוגמאות לדברים בצילומי מסך שלו שהם חד משמעיים שהו אלא עבד וסתם לחץ על העכבר

הוא ענה לי שהבעיה היא בתוכנה ושהיא פשוט לא התחלפה, ולמה לי לעשות עניין מהדברים

כתבתי לי שאני אשמח להמשיך לעבוד איתו, אבל אנחנו צריכים לפתור את זה קודם כדי שלא יקרה שוב. ושאם הבעיה היא בתוכנה שיכתוב לעזרה של אודסק ויסביר להם את הבעיה ושהם יפתרו לו אותה, ביקשתי ממנו גם שישלח לי את המספר שהוא מקבל (כדי לוודא שהוא כתב) (הכוונה למספר פניה). 
---
לעצמי אני חושב שלא אכפת לי לוותר, הוא סך הכל יודע את העבודה וזה לא נורא בשבילי הכסף הזה. אולי אלך בכיוון הזה, 

--
לבסוף הוא מחק חלק מהשעות שלו מהשבוע, ואלא שהוא לא יכול היה משבוע שעבר נתתי לו במתנה (הצליח לעבוד עלי), סכמנו שלא יקרה שוב... אוקי. ניסיון... גם זה משהו :)

---
זאת לא הייתה חוויה נעימה למרות שלא היה כרוך בה הרבה כסף... (כמה דולרים), אבל בהחלט חוויה שצריך להתמודד איתה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...