מודעה

עדכון, מחשבות לעתיד, כסף באינטרנט מחשבות לעתיד

בחודש הקודם, חודש יוני הרווחתי יחסית הרבה כסף.
החודש נראה, בינתים שאני בפיגור. פחות מ 8-9 דולר ליום.
בלי סיבה נראית לעין.
אבל נראה.

אני חושב על המשך המטרות שלי לגבי תוכניות שותפים.
אני מרגיש שזה מאוד מאוד שונה אם אני ממשיך בפיילוט של האתר הראשי שלי, ובפיילוט של תוכנית שותפים או שאני מתחייב לתוכניות שותפים. ואם אני מתחייב לעבודת כסף באינטרנט עם תוכניות שותפים אז לכמה זמן אני מעוניין להתחייב, האם עד סוף ספטמבר או לעוד שנה.

התחלתי לכתוב כבר כמה פוסטים עם רעיונות מפורטים שנמצאות בטיוטה
בל אני חושב שהשאלה הגדולה היא האם אני מתחייב לעבודה של כסף באינטרנט, האם אני מתחייב לעבודה של תוכניות שותפים (כרגע גוגל אדסנס) - ואם אני מתחייב אז לכמה זמן. 

אני חושב שהשאלה הזאת היא שאלת המפתח, אני רוצה להתחייב לשנה שלמה, אבל האם אני באמת יכול להתחייב לשנה שלמה? האם זה בכלל מעשי?

אני שואל את עצמי את השאלה הזאת של האם זה בכלל מעשי




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...