מודעה

הכנת מטרות להמשך - כסף באינטרנט +תוכנית שותפים גוגל אדסנס לאן?

מבחינת כסף באינטרנט, חודש יוני התגלה כחודש ה טוב ביותר (פוסט חודש יוני).
מבלי להיכנס כרגע לניתוחים (ועשיתי כאלה), אני מתקרב לצומת.
בסוף יוני תכננתי להחליט מספר החלטות.

ההחלטות החשובות שעומדות בפני  לתחילת יולי (עד כמה שאני רואה כרגע) הן
  • ראשית האם להמשיך לנסות להרוויח כסף באינטרנט מתוכניות שותפים
    • האם התוכניות לעתיד שיהיה כסף קל / הכנסה פאסיבית באינטרנט - האם זוהי הדרך? האם כדאי להמשיך בדרך זאת?
אם כן
  •  עולה השאלה מה אני עושה עם אתר הפיילוט שלי - האתר הראשי שלי
    • האם אני מפתח אותו - האם אני מציב מטרות חדשות בקשר אליו
    • לאיזה טווח של זמן אני מציב את המטרות?
    • האם אני הולך לביטויים יותר תחרותיים?
    • כמה אני הולך להשקיע בו

איזה מטרות כספיות אני מציב באופן כללי לתוכניות השותפים
    • לקח לי בערך כ 10 חודשים להגיע ל 300 $ (עבודה של כמה שעות בשבוע - אני יודע שזה נחשב מעט, זה לא מעט בעיני)
    • האם אני מציב מטרה של 600 $ בעוד שנה
    • האם אני מציב מטרה של 1000$ עוד שנה
    • או אולי אני מציב מטרות של 500$ עוד שנה
על סמך מה להציב את המטרות. הרי אני יודע שלא יהיה לי יותר זמן. 
  • כי אם לקחת לי 10 חודשים להגיע ל 300$ אז
    • מצד אחד אמור לקחת לי עוד 10 חודשים להגיע ל 300 דולר (בהשקעת זמן שווה)
    • במקביל  צריך לשמור על ה 300$ צריך משהו לתחזק שזה גם לוקח זמן
    • מצד שני אני יותר מיומן, יותר מנוסה, אולי אוכל להשקיע פחות זמן, או זמן יותר חכם בשביל להכפיל את הכסף הזה. 
בנוסף, עולות שאלה לגבי אתרים אחרים
סיפרתי על אתר אחר שכבר כמה חודשים אני מקבל עלי משהו שהוא פחות מ 20$ תנועה מאוד דלילה. הרבה כסף לקליק. האם לפתח אותו? האם אני צריך להשקיע בו

אני חושב שהשאלה העיקרית היא כמה אני מוכן להתחייב לעשות את העבדה של כסף באינטרנט, של תוכניות שותפים.

אם אני הולך על זה, אני צריך להציב מטרות יותר ברורות לא רק מבחינה כספית, אלא גם מבחינה של ללכת ללמוד דברים שקשורים קצת לבניית אתרים (לשפר את הידע) הולך לכתוב באופן ברור פוסטים לקידום אתרים חינם, שוקל קידום אתרים בכסף וכד'.

כלומר זוהי גישה בהחלט חשובה של להבין לאן אני הולך...
אני מקווה שאני אציב מטרות בהמשך.

בנוסף, מי שזוכרים את הפוסטים הראשונים שלי יודעים שבעצם המטרה שלי היא גם ללמוד להתנהל פסיכולוגית בכל מיני רמות (כסף, ניהול זמן, מטרות וכד')) אז אולי גם פה יש איזה שהוא עניין שצריך להבהיר אותו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...