מודעה

3. עבודה עם מיקור חוץ

השנה אני רוצה לעבוד עם מיקור חוץ.
אני רוצה לעבוד השנה איך לעבוד עם מיקור חוץ (עד כה לא היו לי הצלחות טובות).

אינני רוצה לחזור כעת על כל הקשיים שלי סביב מיקור חוץ - זה כתבתי בעבר ואכתוב בעתיד. הרעיון הוא שאני מבין שכל החשיבה שלי של הכנסה פסיבית באינטרנט חייב לעבור דרך מיקור חוץ. זה יכול להיות פיבר, או אחרים, אבל אני מרגיש שזהו מחסום שאני מוכר לעבור אותו.

המחשב שלי שכתבתי על כתיבת איבוקים יכולה לשרת אותי היטב.

בקיצור, מאוד מקווה שאדע להשתמש במיקור חוץ השנה, שאעשה זאת, דבר שיהפוך את הפעילויות שלי לרווחיות - כאלה שמתקרבות להכנסה פסיבית באינטרנט.

אני מתכוון לממן את מיקור החוץ שלי, דרך הכסף שיש לי דרך גוגל אדסנס. אני לא חייב כמובן לעשות זאת, אבל זה נראה לי מסגרת כספית נוחה לעשות זאת.

משהו על שלושת הפוסטים הבאים:
את שלושת הפוסטים הבאים שעוסקים במיקור חוץ כתבתי לפני מספר חודשים כטיוטות. הם היו רלוונטיות לאז ועכשיו טיפה פחות. ועם זאת בחרתי לפרסם אותם, גם בשבילי לזכור וגם בשביל מי שעוקבים אחרי הדרך שלי שיכירו את הקשיים שנפגשתי בהם. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...