מודעה

1. מטרה ראשונה לשנה החדשה- גוגל אדסנס

את כל הפוסטים האחרונים הם נכתבו לפני בין חצי שנה לשנה. פשוט הוצאתי מהטיוטה ופרסמתי. בכל מקרה עכשיו חוזרים לעכשיו.

משהו בי מתגבש לקראת מה אני רוצה לעשות השנה עם כסף באינטרנט. איך אני רוצה להתקדם.
החלטתי שעד אחרי סוכות (מקסימום שבוע-שבועים אחרי סוכות) יהיו לי מטרות ברורות יותר השנה של מה אני רוצה להתעסק בו במסגרת של כסף באינטרנט.

דבר אחד ברור, למרות שהוא לא הראשי - ועליו אני אכתוב בפוסט הזה (כהכנה לכלל המטרות לשנה).
הרעיון הכללי הוא קשור לגוגל אדסנס. איך להמשיך ולטפח את הכסף באינטרנט באמצעות גוגל אדסנס (השנה אני  מתכוון להרוויח כסף באינטרנט בדרכים נוספות).

  • מדוע אני ממשיך בגוגל אדסנס

בסך הכל מגוגל אדסנס הכסף נכנס, אבל בינתים אני לא יכול להגיד שאני מרוויח המון כסף מגוגל אדסנס. זה נשאר סביב ה 300$ לחודש. כמובן שאם אני אעבוד באופן מלא מבחינת שעות, ארוויח יותר, אבל אתם יודעים שזוהי לא המטרה שלי. אני לא רוצה לעבוד בנושא הזה. אני רוצה לפתח את הכנסה פסיבית (ועוד כמה מטרות שכתבתי) וזהו. אין לי יותר רצון להרוויח פיר שעה (גם לא באמצעות גוגל אדסנס).

המטרה שאני רוצה להמשיך ולהרוויח מגוגל אדסנס היא כפולה.

  1. ראשית - עבודה עם גוגל אדסנס מניבה סך הכל כסף נחמד והיא בהחלט משאירה אותי בעניינים
  2. שנית - עבודה עם גוגל אדסנס אולי תניב בעתיד יותר. ככל שאני נעשה יותר מיומן, אולי אצליח השנה למצוא את הנישות המתאימות בשבילי להתפתחות כספית עם גוגל אדסנס אבל בלי הרבה עבודה
  3. שלישית - וזוהי אולי החשובה - זה נותן לי תזרים מזומנים קטן שלא יוצא מהעבודה האחרת שלי (לא צריך יותר מזה) לפרויקטים האינטרנטיים הבאים שאני רוצה לעשות אותם. כלומר מימון לפרויקטים שאני רוצה לעשות.

ואולי שלושת הסיבות חשובות.
אז מה אני רוצה לעשות. (ניסיון לפי סדר חשיבות)

  • המשך טיפוח העמודים שהניבו לי כסף עד עכשיו ולא ירדו בדירוג גוגל (בחודשים שלא הייתי פה)

אני רוצה להמשיך את הקו של אותם עמודים או כמה עמודים באתרים שלי שלא נפלו למטה בדירוגים למטה בכמה חודשים שלא כתבתי. זוהי הכנסה פסיבית ופה טמון משהו.

כלומר אילו שהמשיכו להניב לי כסף מגוגל אדסנס, ואפילו קצת, את אלה אני צריך לטפח.
כשאני כותב לטפח אני מתכוון בעצם גם לכתוב דברים מסביב לדפים האלה (עוד דפים) ולקוות שאני אמשיך ואקלע לפחות בחלק מהם.
מדובר בדפים שקל לכתוב אותם. הבעיה היא לקלוע.
אני לא יכול להגיד שאני מבין מדוע גוגל דווקא מקדמים דפים מסוימים שלי ולא מקדמים דפים אחרים. אבל אולי יש פה גם עניין סטטיסטי. בכל מקרה הרעיון הוא מידי פעם לטפח את אלה שמכניסים כסף, ובעיקר בעיקר להסתכל על גוגל אנליטיקס ולראות שאין שינויים לרעה.

  • מציאת נישות חדשות

בנוסף, אני רוצה לחפש נישות חדשות קטנות שיכולות להניב לי כסף
פי שכתבתי אינני יודע מדוע גוגל דווקא החזיק גבוה את העמודים שהוא החזיק (שהמשיכו להניב לי כסף), אבל ברור לי כן משהו מהנישות הללו.
אני רוצה להמשיך ולחפש נישות, ולנסות. פשוט ניסוי וטעיה.
צריך לזכור שהעמוד הבודד שהניב לי הכי הרבה כסף, הוא עמד שכתבתי במקרה לפני הרבה זמן.
זה משהו שאני צריך להיות עירני אליו ופשוט ברגע שעולה על דעתי משהו לבדוק אותו ולנסות אותו.

  • המשך פרויקט ספציפי של עמודים ספציפיים

ישנו פרויקט ספציפי שכתבתי עליו בעבר, שאני מנסה אותו. בינתים הוא מניב לא רע יחסית להשקעה. הוא קשור למציאת נישות חדשות, אבל נישה שמצאתי, ויש לי תוכניות המשך לגביה. 

  • בניה וקידום אתר שמניב הרבה כסף לקליק אבל אין לי הרבה כניסות אליו

יש אתר אחר שהתחלתי בזמנו לבנות אותו. יש לי מעט כניסות, זה גם נושא מאוד תחרותי שאין לי בו יתרון יחסי. 
הסיבה שאני רוצה להמשיך ולכתוב אותו היא מאוד פשוטה. כל קליק עולה מלא כסף, ופעם במיליון שנה (אני מגזים) שלוחצים לי שם קליק, פתאום אני מרגיש אידיוט שאני לא מקדם אותו. אז אני רוצה לקדם אותו. 
כמובן שעדין. 
באופן כללי יש לי רעיון טוב מאיפה להביא את החומר, אבל כמובן שהכל לוקח זמן. 

  • בנית וקידום אתר שיכול בעתיד להרוויח הרבה כסף לקליק

ישנו אתר עם נושא שאני כל הזמן מנסה לקדם, ואני פשוט לא מצליח. אני רחוק רחוק רחוק רחוק בדירוגים של גוגל. 
העניין הוא שאני מרגיש ששם יש לי מה לכתוב באתר, יש לי קצת משהו להגיד. אבל אני מאוד רחוק. קשה לי לוותר, למרות שכרגע כל העבודות סביב האתר הזה פשוט נופלות למטה. פשוט אני לא מצליח לממש ולהעלות את האתר הזה אפילו טיפה. - בכל מקרה פה אני לא מתייאש. 

  • לא לקדם דפים שמצריכים הרבה עבודה

אחת הטעויות הגדולות שלי מבחינת ניהול זמן קשורה אולי למשהו שאפשר לקרוא לו אגו (או טיפשות, או קיבעון מחשבתי).
אותם דפים שהניבו לי כסף, כסף לא רע יחסית לגוגל אדסנס, אבל כאלה שהייתי צריך כל הזמן לתחזק אותם, ברור שהם לא מתאימים לי, ולא מהווים עבורי הכנסה פסיבית. 
יחד עם זאת אני מאוד רוצה שהשנה לא אכנס אליהם בכלל. לא אנסה לקדמם למרות שזה כאילו "מעט עבודה" ובעצם זה עבודה שהיא לא שווה לי.

מצד שני, קשה לי להתפתות שלא לעשות את זה. אז אולי אני צריך להחליט מה כן, מה לא. וכמה זמן אני אשקיע בזה. 

פה אני צריך לחשוב ולהחליט עם איזה דפים אני ממשיך ועם איזה לא - מחשב להמשך 

סיכום ביניים

כתבתי בהתחלה שאני הולך לכתוב את המטרות לגוגל אדסנס, אבל האמת היא שהתוכניות שלי הם לא בכלל לגוגל אדסנס. זה רק מימון ביניים בשלב זה. 
אני לא בטוח שבעברית אפשר להרוויח מספיק כסף בשביל לסמוך על גוגל אדסנס ולהגיע ל 6000$ לחודש כהכנסה פסיבית יכול להיות שכן, וצריך לעבוד יותר חכם. 

סיכום מטרות גוגל אדסנס

באופן כללי ברור לי מה אני רוצה לעשות עם גוגל אדסנס. 
באופן מאוד כללי אני מרגיש שאני לא רוצה להשקיע יותר מידי בדברים האלה של גוגל אדסנס, אני צריך לחשוב על מסגרת של זמן לעבודת גוגל אדסנס.זה כמובן בהינתן שלא יהיו לי הפתעות טובות השנה שפתאום אני אמצא נישות מעולות או משהו יפתח לי סביב גוגל אדסנס. 
משהו שיוביל אותי ל 6000$ הכנסה פסיבית מכסף באינטרנט. 

בפוסטים הבאים (ועד שבוע שבועים אחרים סוכות) אכתוב את הדברים הנוספים שאני רוצה לעשות, ובסוף אעשה סיכום כולל. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...