מודעה

2. כתיבת ספרים אלקטרונים - e-books

הדבר שהייתי רוצה לעשות השנה הוא לכתוב ולייצר מוצרי מידע. דהיינו ספר אלקטרוני.

הסיבה שאני חושב על יצירת מוצרי מידע כפרויקט של השנה היא כפולה + עוד כמה תוספות

ראשית, מי שזוכרים את הדברים שכתבתי בעבר, הרי שיש לי ידע שאני רוצה לשתף בו, לשתף אותו. זה היה אחת מהמטרות שלי בכל הכניסה לכסף באינטרנט (לא המטרה הראשית, אבל בהחלט המטרה המשנית).
יכול מאוד להיות שאיבוקים, שספרים אלקטרונים, זוהי הדרך הנכונה לעשות את זה. לשתף בידע.
אם בסוף אני אמצא שזה יעבוד הרי שזה יגרום לי הרבה מאוד רווחה פנימית לשחרר את הידע שאני יודע ולהמשיך הלאה.

שנית אני מתחיל לחשוב שמכל הדרכים שאני מכיר להרוויח כסף באינטרנט זוהי דרך שיכולה ממה להתאים לי - הרי אני לא אתעסק ברשימות תפוצה וובינרים וכד'... זה לא מתאים לי עכשיו לבנות יחסי אימון עם קהל מסוים - אני צריך משהו בשעות שלי בלי מחוייבות והעיקר השקעה של מעט זמן.

שלישית: כתיבת איבוקים מצריכה עבודה של מיקור חוץ. אני יודע שמיקור חוץ זוהי הדרך שלי להכנסה פסיבית בעתיד, אולי אוכל להתאמן דרך העבודה הזאת.


המטרה:
המטרה שאני חושב להציב לעצמי היא לכתוב לפחות שני איבוקים במהלך השנה ואז להחליט האם זה הכיוון.
אני מאוד מקווה שהם יהיו הכיוון כי יש לי מלא רעיונות איך להתפתח עם זה.

האיבוקים יהיו כמובן באנגלית  מה שאומר שאני צריך להעסיק מישהו שיעשה את זה.
יש לי פה כמה רעיונות עליהם אכתוב בעתיד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...