מודעה

תוכנית שותפים היא עסק לכל דבר - על כל המשמעויות

כאשר מדברים על תוכנית שותפים באופן כללי, ועל גוגל אדסנס באופן פרטי חשוב להבין שמדובר על עסק.

למרות שבאופן בסיסי "כל מה שצריך" זה להקים אתר בגוגל סייט או בלוג בבלוגר (או כל אפשרות אחרת), לשים מודעות גוגל אדסנס הרי שמדובר במשהו מורכב הרבה יותר.


ליוויתי כבר לא מעט אנשים בהקמת עסק פיזי. (רפואה משלימה, בתי קפה ועוד) (את נושא תוכניות שותפים אני לומד עכשיו).

מה שאני יכול להגיד זה כמה דברים

  • ראשית לבנות עסק לוקח בערך שנתיים
    • כלומר לוקח שנתיים עד שהעסק הופך להיות עסק שמניב כסף, שאפשר לסמוך עליו יחסית
  • צריך להשקיע זמן בעסק
    • העסק זה לא שפותחים אתר ומייד מגיעים אנשים לאתר ולוחצים על המודעות וכד'
  • צריך להאמין בעסק - זוהי נקודה חשובה
אינני סבור שתוכניות שותפים זה דבר שונה. הבעיה בתוכנית שותפים שבהתחלה הכסף לא פרופורציוני לכמות העבודה. 
בהתחלה מרוויחים כמה סנטים או דולרים בודדים ליום, וזה בלי קשר לכמה שעות ביום /בשבוע עבודה עובדים. אין ספק שבמצד כזה הרבה מאוד אמונה במחשבה שתוך שנה שנתיים הרווחים יהיו 30$ ליום או 300$ ליום (אני מתייחס על המטרות שלי).

דבר נוסף, צריך להשקיע זמן בעסק. 
  • צריך ללמוד לתפעל את הפלטפורמות שעובדים איתם (בלוגר, גוגל סייט, וורדפרס דרופל ועוד).
  • צריך ללמוד לעשות אופטימיזציה של מודעות

  • וכמובן צריך לכתוב תכנים
אני כתבתי שצריך להאמין בעסק, אני מתכוון לכמה דברים
  • ראשית כשאתם מקימים עסק ובטח עסק של שותפים אסור להתייאש כל כך מהר. לוקח זמן עד שמתחילים להרוויח כסף.
  • דבר שני קשור לנושא של מאמר אחר, שעוסק בשאלה על מה לעשות את האתר/ ים שלכם. חשוב שתקימו אתר/ים בנושא שאתם מאמינים בו, שמעניין אותכם, שיש לכם איזה שהוא ידע/ עניין/ סקרנות. בלי זה איך תשקיעו שנים בעסק שלכם?







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...