מודעה

איך לא להרוויח כסף בעזרת האינטרנט

כתבתי על נושא תוכניות שותפים, נושא שאני חוקר אותו.

אני רוצה לכתוב עכשיו על דברים שלא כדאי לעשות.
ישנם אתרים שמציעים לכם להתחלק איתם ברווחים, כלומר אתם תכתבו תכנים (בלוג / מאמר) וכאשר אנשים יקליקו על הפרסומות שקשורות למה שכתבתם תקבלו איזה שהוא אחוז.

אני מדבר על אתרים כגון:
  • שוונג
  • נענע

אני ממש לא מציע לכם לבנות על הדבר הזה. יש בו כל כך הרבה חסרונות

  • ראשית קחו בחשבון שהם עובדים עם גוגל. כלורמ גוגל מרוויחים, הם מרוויחים אז כמה ישאר לכם?
  • שנית, תמיד הם יוכלו להפסיק את ההתקשרות ביניכם
  • שלישית לא תוכלו לשווק טוב את המאמר שלכם, או נגיד אחרת, אם תוכלו לשווק טוב את האתר שלכם לא עדיף שתבנו בלוג/ אתר בעצמכם? לא עדיף שתתחלקו רק עם גוגל אדסנס ולא אם מישהו נוסף ?
בקיצור, אני לא מכיר אף אחד שבאמת הרוויח מזה יותר מכמה שקלים בודדים. 
את הזמן שלכם בכתיבה, לא שווה להשקיע בפלטפורמות האלה. 

בנוסף אל תתתפתו לקרוא מיילים ושיישלמו לכם על זה כסף. ממש לא כדאי


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...