מודעה

מה אני אוהב לעשות בעבודה של כסף באינטרנט


אני כותב אתר/ים וגם בלוג/ים

מבחינת אתר הפיילוט שלי, אני מרגיש שסיימתי. אני מבין איך דברים עובדים ולמרות שכרגע אני מרוויח פחות מ 300$ דולר החודש הרי שאני מרגיש שאני מבין כיצד דברים פועלים.

הפוסט הזה היה אמור לבוא אחרי הפוסט שמנסה להסביר לי מדוע אני מתקשה להשקיע זמן ואנרגיה בעבודה על כסף באינטרנט. ובכל זאת.. אני מסכם לעצמי פעם נוספת מה אני אוהב לעשות בכל השקעת זמן/ אנרגיה בעבודה עם תוכניות שותפים/ כסף באינטרנט, הכנסה פסיבית  וכד'.

לימודים עצמיים + ארגון חומר
ראשית אני אוהב להבין דברים וללמוד דברים חדשים. בכל מיני תחומים.
אז אולי הכתיבה של האתריםבלוגים בנושאים השונים בעצם עוזרת לי לסכם את מה אני לומד ומבין וזה אחד הדברים שעצם אני אוהב בכל התהליך הזה.

אני גם אוהב לארגן את החומר. כך אני לומד אותו טוב יותר. במובן זה הארגון באתרים/ בלוגים הוא בהחלט תורם לי.

רצון ללמד
אני מאוד אוהב ללמד. זה אולי הדבר שבתור עיסוק עושה לי הכי טוב.
העבודה הזאת בעצם עוזרת לי ללמד אנשים אחרים את הרעיונות שלי ואת הדברים שאני מאמין בהם.


אג'נדה בעולם
יש לי סוג של ראיית עולם על דברים, על הדרך שאני מעוניין לחיות את החיים שלי, ודרך שאני יודע שחלק מהסובבים שלי מעוניינים ללמוד ממני בצורות שונות
בעצם כתיבת הדברים אני בעצם "מפיץ" פה את הידע כך שכל מי שרוצה יוכל להשתמש בו.

חשיבה מקורית יצירתית + רעיונות חדשים
אחד הדברים שגורמים לי הנאה זה לחשוב, ליצור רעיונות חדשים.
אחד הדברים המאפיינים אותי זה יצירתיות.
הבמה של האתרים/ בלוגים מאפשר לי ליצור את הרעיונות הללו, לבטא אותם, להוציא אותם לעולם.

סיכום חלקי של הדברים שאני אוהב לעשות בעבודה באינטרנט
בעצם מהבחינה החיובית הכל מצטרף לתמונת עולם מאוחדת:
אני אוהב ללמוד, אוהב ללמד, אוהב לחשוב ומעוניין לשתף את הדברים שלי בעולם.

כלומר העבודה של הכסף באינטרנט תורמת ומחזקת את המימוש שלי - שזה הרבה

אני חושב שכאשר אני חושב על תוכניות שותפים, כסף באינטרנט, גוגל אדסנס (וכמובן הכנסה פסיבית) ועוד מהמילים האלה אני בעצם חושב על משהו שיעזור לי לעשות את הדברים שאני אוהב.
שאני כותב יעזור לי זה אומר שיניב לי גם את הכסף, שיעזור לי וידרבן אותי בכיוון.

כלומר במילים אחרות

  1. העשייה שאני מעוניין לעשות (ללמוד, לכתוב, ללמד...) יכול להניב לי כסף - (הכוונה לכסף באינטרנט ולא לכסף שמתקבל מהעבודה האחרת שלי)
  2. הכסף שעשוי להיכנס לי מהעשייה הזאת יכול לעזור ולדרבן אותי להמשיך ולכתוב ולפתח את עצמי ואת היצירתיות שלי
  3. וחוזר ל 1
אז זהו הסיכום העכשוי של כסף באינטרנט/ הכנסה פסיבית מהבחינה החיובית. את הבחינות האחרות (המתנגדות+קשיים) אכתוב בפוסטים הבאים. 


2 תגובות:

  1. יפה מאוד. אין ספק שיש לך מטרות ברורות מאוד וכפי שזה נראה אתה גם בטח עומד בהן. המשך כך.

    השבמחק
  2. תודה רבה.
    זה יפה מצידך לעודד אותי

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...