מודעה

התפתחויות פנימיות חיוביות בחודש דצמבר

מאז שכתבתי את הפוסט הקודם והבנתי יותר מה אני אוהב לעשות בעבודה של כסף באינטרנט, ולמה אני עושה את זה שיניתי קצת כיוון של העבודה שלי על כסף באינטרנט.

באופן כללי מלא לעשות כלום, או כמעט כלום באתר הפיילוט ובכלל, , התחלתי להשקיע יותר באתרים שמעניינים אותי ושאני אוהב אותם.
הפסקתי (כמעט) להרגיש אשמה שאני לא משקיע באתר הפיילוט שלי.

פתאום, למרות כל העומס שלי מצאתי זמן והתחלתי לכתוב. לכתוב הרבה.
האמת, הרגשתי (ואני עדיין מרגיש) שאני מממש את עצמי, שאני "על הסוס".

אז בואו נתחיל בבעיה: 
אז כמובן זה שהתחלתי לכתוב רק את הדברים שמעניינים אותי יוצר בעיות חדשות.
ישנם שני דברים שאפשר להגיד שהם מעניינים אותי:

  • הנושא הראשון, העיקרי, שמעניין אותי - לא הרבה אנשים מתעניינים בו, לא הרבה אנשים מחפשים אותו באינטרנט - והתשלום בחיפוש (לפי כלי מילות המפתח של גוגל) מאוד נמוך
  • הנושא השני שמעניין אותי לכתוב עליו- מעט אנשים מחפשים אבל מצד שני משלמים הרבה כסף (בבדיקת כלי מ מילות המפתח של גוגל ), אבל זה הבעיה היא שמדובר בביטויים מאוד מאוד תחרותיים. שלא נראה לי שבכוחות הנוכחיים שלי, אני אוכל להגיע למקומות ראשונים (אני מתכוון ברמת השקעה עכשוית) - אין מה לעשות - קידום אתרים לוקח זמן. 

אז זה הבעיות - זה למה זה לא יעבוד. 

ועכשיו למה זה נפלא
ראשית אני כותב על דברים שמעניינים אותי, מרגיש סוג של מימוש עצמי, וגם אולי זה יניב כסף בכל זאת. ואלי מתי שהוא זה יתקדם במנועי החיפוש ואצליח להרוויח מזה כסף ממודעות גוגל אדסנס (או תוכניות שותפים אחרות).

בנוסף, אני לא מפזר ספאם באינטרנט- אני שונא שאחרים עושים את זה והנה, אני לא עושה את זה. 
ודבר נוסף,

באו אלי כמה רעיונות נוספים לעשות מזה כסף בעתיד: 

במהלך העבודה הזאת של לכתוב על הדברים שמעניינים אותי באו לי כמה רעיונות איך להתנהג עם זה בעתיד ולהרוויח מזה כסף
  • אולי אחרי שהדברים יהיו כתובים אז בכל זאת יכנסו מספיק גולשים ובאמצעות גוגל אדסנס אתחיל להניב כסף (זה כתבתי קודם)
  • אולי אוכל למכור מוצרים שקשורים לזה (זה כתבתי קודם)
  • אולי באמצעות אאוטסורסינג אתרגם את זה בעתיד לאתרים באנגלית (שם יש תנועה), ואז זה יניב כסף (הרעיונות כבר יהיו כתובים)
  • אולי אוציא ספר (על נייר או אלקטרוני) ואשווק אותו
כלומר אולי אצליח לעשות בסופו של דבר הכנסה פסיבית מכל הסיפור הזה. 

אז לסיכום רעיון הפוסט:  אחרי שכתבתי במדויק מה אני אוהב בעבודה של כסף באינטרנט, משהו נפתח בתוכי. 

ולגבי האתר פיילוט קרו כמה דברים, אבל אכתוב על זה בהמשך. 
גם שבוע הבא (אני  מקווה ש)אכתוב על ההכנסות שלי נובמבר דצמבר ועל מטרות לעתיד. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...