מודעה

עוד על מטרות שלי בעבודת כסף באינטרנט מציאות למול קונפליקט פנימי


לפני כמה ימים שוחחתי עם חבר שלי ושמעתי את עצמי אומר לו משהו שמשקף את האמונה שלי:

אמרתי לו שהעבודה (הרגילה שלי) שאני מרוויח ממנה לא רע (אולי אפילו טוב), היא נחמדה ליום יום.
העבודה הזאת נותנת לי אפשרות להתפרנס, לי ולמשפחתי, מאפשרת לשלם חשבונות, שכר דירה... אבל זאת עבודת תלוית שעה וגם באופק שלה היא כזאת בעצם: תמיד אקבל כסף לשעה

אני מבין והבנתי שהעבודה הרגילה שלי לא תעשיר אותי.

לא עליה אני בונה לעתיד מבחינת כסף. לא!


במידה רבה אני מבין ורואה שאני "בונה" על הכסף באינטרנט, על ההכנסות מפעילות אינטרנטית, מתוך כוונה שמתי שהוא יתנתק הקשר בין העבודה של שעה ובין הכסף המתקבל, כלומר במידה רבה אני בונה על הכסף שיתקבל מהעבודה של תוכניות שותפים, גוגל אדסנס וכד'.

כלומר באמונה הפנימית שלי אני מאמין שהכסף הגדול שלי, המשמעותי שלי יגיע מהעבודה של כסף באינטרנט, תוכניות שותפים ואולי אפילו הכנסה פסיבית.
זה הכסף שאיתו אני אהנה יותר לשחק בבורסה, זה הכסף שאיתו אני אצא לחופשה של שנה ואולי יותר מזה.

הנקודה הבעייתית היא, שבאופן מעשי בחודשים האחרונים אני לא עושה כלום בנושא תוכניות שותפיםכסף באינטרנט/ הכנסה פסיבית....הקצת כסף שאני מרוויח (סביב 300$ לחודש ) אומנם נכנס אבל באופן אני לא עושה דברים חדשים
 ויש לי סיבות טובות זמן - אני מאוד עסוק בדברים רבים.

בנוסף, אולי יש גם את בעיית העניין. אולי  אותו אתר, שהיה האתר הראשי שלי לא מספיק מעניין אותי ולא מספיק מעניין אותי.

אז לפני שאני הולך לפתרונות העצמיים, ומה לעשות, ולהתחיל לרדוף.. אני רוצה להשאיר את הפוסט בבלוג המסע ל 60000$ לחודש, הזה בלי ניתוחים ופתרונות לפחות מספר ימים. אני חושב שלאחריהם או תוך כדי אפשר יהיה לגעת בקונפליקט עצמו ולנסות לפתור אותו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...