מודעה

עדכון חודשים 8-9-10 והמשך מחשבות על כסף באינטרנט גוגל אדסנס תוכניות שותפים כמובן הכנסה פסיבית

גם בחודשים האחרונים לא התעסקתי כמעט בכלל עם לעשות כסף באינטרנט (גוגל אדסנס).

בימים האחרונים אני מבין שמעבר לבעיות הזמן וניהול הזמן אני צריך לשנות אסטרטגיית עבודה עצמית.
אחת האסטרטגיות זה לכתוב פוסטים קצרים.

אז עכשיו רק סיכום כספי קצר ובפוסטים הבאים אסביר איפה אני עומד מבחינה פנימית ואחשוב איך אני מתקדם.

  • חודש אוגוסט הרווחתי 380 דולר
  • חודש ספטמבר הרווחתי 341 דולר
  • חודש אוקטובר הרווחתי 314 דולר
  • חודש נובמבר אני מרוויח פחות (עוד לא אמצע החודש אבל אני רואה את הממוצע)
  • (עגלתי אגורות).
בהתחשב בזה שלא עשיתי כלום והכסף המשיך להיכנס אז אני מרגיש נחמד. זה סוג של כיוון של ההכנסה פסיבית במובן שהרבה חודשים אני כבר לא עושה כמעט כלום וכסף נכנס
מצד שני זה לא הכנסה פסיבית במובן שזה לא ממשיך  כלומר צריך להמשיך ולהזין את האתרים/ בלוגים בשביל שימשיכו לעבוד (האם היו לי ציפיות שזה יקרה מעצמו?) 

המצחיק הוא שיותר עמודים נצפים באתר הראשי שלי (זה היה אחד היעדים שלי) אבל למרות זאת הרווח עבור כל קליק ירד. 

אז זה הסיכום לעכשיו, בימים הקרובים אכתוב על ההבנה של  על המקום שלי בתוכניות שותפים, כסף באינטרנט וכמובן הכנסה פסיבית. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...