מודעה

למה אני רוצה להרוויח כסף אינטרנט - התבהרות נוספת

לא פעם, ולא פעמים אני שואל את עצמי מדוע אני משקיע יחסית הרבה זמן, והרבה כוונות בנושא של כסף באינטרנט.
מדוע אני משקיע בלבנות אתר/ים, קידום אתרים, קניית דומיין ... בקיצור למה אני משקיע כל כך הרבה זמן בדבר הזה.

בנוסף, אם נסתכל על הכסף שאני מרוויח, שזה משהו כמו 300$ לחודש. שזה משהו שהוא קצת יותר מ 5% ממה שאני מרוויח מעבודה רגילה. (אני מכניס משהו סביב 20000 שח).

ביום חמישי הלכתי להפקיד את הצ'ק  מגוגל אדסנס על סך 352$.

חיכיתי בתור והייתה כותרת של כלכליטס עם המאמר דור ללא חיסכון
משהו במאמר (שכמובן הוקצן לטובת המטרות של העיתונאי) הסביר לי: אני אומנם חוסך כסף  מהמשכורת שלי, אבל מעט. 
אני רוצה עוד כסף לחיסכון, אני רוצה כסף "לשחק בבורסה", אני רוצה כסף מהסוג הקל, שיהיה לי נחמד לשחק איתו. 

ברור שאת הכסף שאני מרוויח ביום יום שלי קשה לי יותר לשחק איתו. זה כסף שאני עובד למענו. לגבי כסף באינטרנט אני מרגיש שמדובר בכסף יותר קל. 

זה גם מבהיר לי למה אני רוצה את הכסף בדולרים (לשלוח לברוקר בחול - כרגע אני שוכר דרך thinkorswim למי ששאל), כסף שאני לא אצטרך לדאוג לגביו.

בקיצור, מה שהתברר לי שאני רוצה את הכסף הזה גם בשביל החיסכון הנוסף שלי (קשה לחסוך בלי להתכלב), וגם בשביל כסף נוסף קל - כזה שיהיה קל לשחק איתו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...