מודעה

דרך חדשה - יצאתי להרוויח כסף חדש באינטרנט

בפוסט הזה התייחסתי למספר לבטים ומטרות בנוגע לכסף באינטרנט, תוכניות שותפים, גוגל אדסנס.

האם להמשיך בתוכניות שותפים באינטרנט - האם אני יכול להתחייב?

אני כל הזמן מתבלבל בשאלה מה הלאה? כלומר האם אני בשל באמת לפתח קריירה משנית בתוכניות שותפים וכסף באינטרנט, האם זאת לא השקעה גדולה מידי? האם מדובר באמת בהכנסה פסיבית?

אני יודע שמבחינתי אין לי מה להציב מטרות מהשכל - אני צריך להבשיל ולאפשר לעצמי לקבל את ההחלטה ממקום פנימי. ההחלטה היא לעשות את זה בשלב זה אבל עדיין אין מספיק התחייבות.

בכל מקרה, כמובן שאני ממשיך אבל אני יודע שעד שלא תתקבל החלטה פנימית, זה יעבוד לאט. מצד שני גם עבודה איטית, ואולי לא מספיק יעילה, היא עבודה.


מה קרה החודש מבחינה כספית - חודש יולי נתונים לא סופיים
החודש עברתי את ה 300$ לחודש. אז אומנם זה לא כמו החודש הקודם (שבו הרווחתי מעל 350$ מתוכניות שותפים של גוגל אדסנס).
אבל זה כסף. וזה אומר שאני בכיוון הנכון.

אני כותב בכיוון הנכון, מכיוון שאם מסתכלים על כל המטרות שלי בבלוג, אז 300$ דולר לחודש זה בהחלט נקודת ציון חשובה.


דרך חדשה - התחלתי לפתח אתר חדש - אתר תחרותי, שהכסף בו הוא טוב יותר
ובעצם התכוונתי לכתוב את זה שמי שעקב אחרי הפוסטים הקודמים שלי יודע שיש לי אתר משני שמכניס לי כסף (מעט) שהוא על מילים מאוד תחרותיות אבל הוא מניב כסף מפתיע ביחס לזה שאין שם כלום.

אז שבת שעברה היה לי חופש מסוים מהמשפחה, וישבתי לבדוק וללמוד את מילות מפתח ולקטלג אותן. (שכחתי כבר איך עושים את העבודה היסודית הזאת) - השתמשתי בכלי מילות המפתח של גוגל.

בכל מקרה, מה שברור הוא שאני הולך להשקיע את הזמן בעיקר בבניית האתר החדש. אני לא רואה את עצמי עוסק בקידום אתרים, בניית קישורים נכנסים, בטח שלא בשבועות הקרובים, אבל אני כן רואה את עצמי בונה את האתר ומפתח אותו.


מטרות עתידיות לגבי מבקרים באתר הפיילוט שלי+ מטרות כספיות 
וגם עוד משהו.. לגבי האתר הראשי שלי מתברר שיש לי 15000 מבקרים בחודש. שזה בהחלט משהו מצוין. זה קרה מהר יותר ממה שרציתי.

אני חושב שאם אני אעלה את זה בהתחלה ל 17000 (לא יודע איך לעשות את זה בלי להמשיך לבנות את האתר, אבל בכל זאת אני אשמח שזה יקרה). ואחר כך 20000 מבקרים בחודש. כשזה יקרה, זה יבטיח לי הכנסה פסיבית מהאתר הזה שהיא  תהיה קצת למעלה מ 300$ שזה יתן בסיס.

כמובן שצריך להציב את המטרה הבאה ולקבוע לה זמן. דהיינו משהו כמו 500$ לחודש לעוד כמה חודשים (צריך להחליט עוד כמה) - כמובן שאני מתכוון לכלל האתרים שלי  ולא רק לאתר הפיילוט. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...