מודעה

יעד חדש - 400$ לחודש עד סוף דצמבר 2011 או לפני כן

מי שעוקב אחרי הבלוג שלי ועל דרך המטרות שאני מציב לעצמי יודע שאני מאוד מתלבט איך להציב את המטרות, ומתי.

בניגוד להרבה גורואים שאומרים משהו כמו להתאבד על המטרות - ורק כך להשיג אותם (+לזרז תהליכים)  אותי זה רק מעצבן.

בכל מקרה, ביולי כאמור הרווחתי קצת יותר מ 300$ ואילו ביוני הרווחתי יותר מ 350$ (ירידה) שאני מייחס לחוק המספרים הקטנים.

אם מסתכלים בדף המטרות הראשי שלי אפשר לראות שהמטרה הבאה היא סוף אוקטובר 2012 להרוויח 1000$ מתוכניות שותפים באינטרנט (גוגל אדסנס). אינני יודע למה קבעתי את לוח הזמנים השרירותי הזה, אבל זה ניהול זמן שקבעתי... עובדה. וזה מה שאני הולך איתו.
אני מרגיש שזה קצת מוקדם מידי, אבל כרגע נלך עם זה. נראה איך זה יזרום.

בנוסף, בשבועות האחרונים הבנתי יותר ויותר כמה אני רוצה את הכסף הזה של תוכניות שותפים באינטרנט, כמה אני רוצה את הכנסה פסיבית /אקטיבית הזאת מהאינטרנט.

הבנתי כמה חשוב לי להגיע ל 1000$ בחודש. זה כסף משמעותי. 1000$ בחודש ייתן לי תוספת משמעותית של כסף. את זה אני מבין. (כמובן שאני רוצה להגיע ל 6000$ לחודש, אבל ההרגשה שרף ה 1000$ הוא משמעותי).


 כמו שאומרים שרומא לא נבנתה ביום אחד, אז השלב הבא הוא לגעת ב 400$.בעזרת גוגל אדסנס

בתחילה רציתי להגדיר את הרף הזה לסוף אוקטובר 2011 אבל אני מרגיש שזה ילחיץ אותי מידי, למרות שזה נכון. אבל בשביל זה אני מרגיש שאני צריך להתאמץ מידי, ואני לא יודע האם בא לי להתאמץ מידי.

מצד שני, אם באוקטובר עוד שנה ושלושה חודשים הגדרתי את ה 1000$ ואני רוצה לעמוד בזה אז אני צריך להזדרז - זה מצריך פוסט נפרד.

בכל מקרה, עד סוף דצמבר 2011 אני רוצה לגעת ב 400$ ואם זה ייצא לפני כמו סוף אוקטובר אז עדיף!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...