מודעה

מדוע אני כותב בלוג על כסף באינטרנט

נשאלתי גם על ידי חברים, וגם על ידי אנשים שקוראים את הבלוג שלי שאלות מהסוג

  • מדוע אני כותב בלוג על כסף באינטרנט?
  • מדוע אני רושם במדויק את ההכנסות שלי? 
  • מדוע אני כותב את הפעילות שלי
  • מדוע אני כותב מחשבות שלי
  • וכד'
אז יש לי כמה תשובות אבל אני רוצה להתמקד במספר דברים ספציפיים.

כתיבה על כסף באינטרנט בזמן אמת - מה קורה באמת
ראשית, כשאני קורא את רוב הבלוגים של איך להרוויח כסף, אני קורא על אנשים שמספרים בפרספקטיבה לאחור מה הם עשו. אני לא קורא על הקשיים שלהם (פרט לאמירות כללליות), אני לא קורא על אלה שנכשלו (כי מי שכותב זה רק מי שהצליח).

צריך לזכור כאשר אדם כותב על דברים שקרו בעבר הוא נתון להטיית החוכמה בדיעבד (hindsight), ונופלים לדטרמיניזם זוחל

אני מעוניין לשתף בידע בלי ההטיות האלה. 

כתיבת על כסף באינטרנט - מנסים שאני אקנה משהו
בנוסף, הרבה בלוגים עוסקים בעצם באנשים שמנסים לשכנע אותי (לא אישית) לקנות משהו מהם. הם מנסים לשכנע אותי שהם הצליחו, בעוד הם לא הצליחו עדיין (או לא בכלל).

אנשים מנסים לשכנע אותי שהם יודעים את הסוד. 

אז המטרה שלי היא לכתוב בזמן הווה, שמי שיקרה יוכל לדעת מה חשבתי בזמן הווה, לפני שהצלחתי, לפני שהצלחתי להשיג את אותם 6000$ לחודש. 

לזכור את המטרות שלי / ניהול זמן שלי
זה אולי המטרה הראשונה שהיא בעצם משמעותית בשבילי. כלומר אני רוצה לזכור בלי לתחמן איזה מטרות הצבתי, מתי הצבתי אותם, האם עמדתי בהם. אני רוצה לדעתי איך עבדתי עם ניהול זמן, מטרות וכד'. 
כשאני כותב לעצמי אז גם זה נאבד לי בסבך כל המסמכים שלי. וגם, במיוחד, אני לא זוכר ולא מחוייב. 

כאן, אם קבעתי להגיע למטרה של 500$ עוד חצי שנה או משהו כזה אז אני יודע שזה כתוב. אני יודע שאני יכול לשנות אבל יש לי תיעוד כתוב. זה הרבה. 

יש לי עוד כמה מטרות... אבל באלה רציתי לשתף עכשיו. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...