מודעה

דברים שעשיתי בחודש מאי וכאלה שלא עשיתי - סיכום מאי חלק ב'

בתחילת חודש מאי עשיתי שני דברים עיקריים

  • הדבר הראשון - גיביתי את כל האתרים שלי - לא גיביתי את הבלוגים שלי אבל כן גיביתי את האתרים שלי - שזה משהו שרציתי לעשות מזמן, אבל לא עשיתי (כתבתי על זה באחד הפוסטים שהאתרים שלנו הם הנכסים שלנו).
  • הדבר השני - לקחתי את כל הנתונים המרכזיים (בעזרת גוגל אנליטיקס ובעזרת דוחות של גוגל אדסנס) של האתר הראשי שלי, ניתחתי אותם. זיהיתי איזה אזורים באתר הראשי שלי מקבלים פחות לחיצות מהממוצע וניסיתי לשנות אותם ולהתאים אותם לשאר האתר 
אחרי מספר ימים, ראיתי שהרווחים שלי מגוגל אדסנס מניבים מעט מידי כסף (כך הרגשתי), דבר שהצטרף לעומס הכללי שלי ביום ואז החלטתי שלא לבנות יותר קישורים, לא לעשות כלום, ולראות כיצד האתר יתגלגל. 

כך יצא שלא התעסקתי בקידום אתרים ובבנית אתרים כמעט בשום צורה בשביל לראות מה קורה. (אל תדאגו לי, עדיין הייתי מאוד עסוק :)

בתחילת חודש מאי ניתחתי את התוצאות לראות מה קרה ומה לא קרה. באופן כללי מבחינת מטרות, בסוף יוני אני מתכוון לקבל החלטה כיצד להמשיך את נושא הכסף באינטרנט, תוכניות שותפים, גוגל אדסנס וכד'. 

מבחינה מעשית, אני מקווה שאני אסיים את הגיבויים של הבלוגים שלי החודש. 

ישנם עוד שני פוסטים שאני רוצה לכתוב בקרוב:




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...