מודעה

עדכוני זמני של יוני - הגעה ליעדים של יוני

היום, 24.6. בעצם אני עומד על 292$ מתוכנית שותפים של גוגל אדסנס. מה שאומר שבעצם החודש עברתי את השיא שלי, ואני עומד ביעדים שלי מבחינת כסף באינטרנט.

אני מקווה שעד סוף יוני אהיה הרבה יותר - אבל בכל מקרה כל דבר מעל 300$ הוא הצלחה כבירה.

אין לי סיבה אמיתית להגיד מדוע ואיך הצלחתי להרוויח את הסכום הזה. לא עבדתי החודש, כמו שלא עבדתי בחודש הקודם (כמה שעות כן אבל לא יותר מזה)
לא עשיתי שום דבר מיוחד... ואולי זוהי סטייה סטטיסטית - אני אנתח את זה בסוף החודש (מקווה) עם גוגל אנליטיקס וגוגל אדסנס (וגוגל וובמאסטר טול)

אני שואל את עצמי הרבה על טעויות סטטיסטיות, ואני גם יודע שבסוף החודש אני אצטרך להחליט על המשך דרכי בתוכנית השותפים של גוגל אדסנס, ובנושא כסף באינטרנט בכלל.

המשך יבוא...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...