מודעה

סיכום כספי חודש מאי - חלק ראשון

זה כבר כמה ימים אני חושב כיצד לסכם את הרווחים הכספיים והאחרים של חודש מאי מהי העבודה שנעשתה ולא נעשתה בחודש מאי. ומה התוצאות.

במידה מסוימת מדובר על אכזבה ובמידה אחרת על הצלחה ובאופן כללי יש כאן הבנה גדולה לחשיבות וניתוח גוגל אנליטיקס, דוחות ערוצים גוגל אדסנס וכמובן... תרומה ייחודית להתפתחות אישית (ציפיות מול אכזבות).

בפוסט הזה התכוונתי לכתוב על הסיבה שאני כותב את הבלוג הזה, בפוסט אחר התכוונתי לכתוב שוב את המטרות שלי ולכתוב על שינוי הכיוון של בתוכניות השותפים של גוגל אדסנס. אבל נראה שהטוב ביותר שאתייחס קודם כל למספרים היבשים - דהיינו הרוח הכספי (השורה התחתונה) של הרווחים שלי מגוגל אדסנס.


  • באופן כללי הרווחתי בחודש שעבר 212.6$ מתוכנית השותפים של גוגל אדסנס.
    • בערך כ-6.8$ ליום
  • מאתר הראשי שלי (אתר הפיילוט) הרווחתי טיפה יותר מ 181$ החודש
    • בערך 5.8$ ליום
  • מאחד הבלוגים שמלווה את האתר הראשי הרווחתי 4.9$
  • כמו כן, מאתר משני שחשבתי להתחיל לטפח אותו כבר מזמן הרווחתי 16.9$

כלומר אם מתייחסים לשאלת הכסף באינטרנט ברור לחלוטין שהרווחתי פחות מהחודשים הקודמים בכל המדדים (מרץ, אפריל), ואני מודה שבמהלך כל החודש, כשראיתי שהסכומים הם כל כך נמוכים, הרגשתי הרגשה של כישלון בתחום זה. 

יש לי עוד כל כך הרבה מה לכתוב גם לגבי המחשבות שלי לעתיד, שינוי כיוון, גם לגבי הניתוחים הסטטיסטים שהראו לי דבר חדש, גם לגבי המטרות (יאוש מול הצלחה), ניהול זמן, הנטיה שלי לדחיינות וכד'. אני מקווה שאכתוב את הפוסטים הבאים בימים הקרובים. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...